англійська мова на слух

англійська мова на слух

У вас є труднощі зі сприйняттям англійської мови на слух. Немає часу для практики аудіювання. А що робити, якщо ви вже дуже давно займаєтеся англійською, але рівень англійська на слух так і не покращилася. Давайте обговоримо ці проблеми в даній статті. Спочатку потрібно з’ясувати, чому в іноземних мовах найбільше труднощів виникає саме з аудіюванням і утворюється слуховий бар’єр. Причини слухового бар’єру.

Давайте проведемо невеличкий експеримент. Якщо в голову відразу приходить, наприклад, бісквітно - шоколадний шматочок з прошарком вишневого джему на тарілочці, то ви – візуал. існує безліч класифікацій описують типи сприйняття інформації, але основні – це.

Аудіали – ви добре сприймаєте інформацію на слух; візуали – вам легше засвоювати нову інформацію за допомогою зорових образів; кінестетики – якщо ви кінестетик, то асоціюєте нову інформацію зі своїми відчуттями; дігітали – вам варто використовувати найрізноманітніші методи вивчення англійської, щоб досягти бажаного результату.

Якщо ви не належите до аудіалів, то вам може бути нелегко почати розуміти англійську на слух. Це вроджені чи набуті здібності, кардинально змінити їх неможливо, але розвинути в собі ті якості, яких вам бракує, цілком реально. Але і переоцінювати вплив типу особистості не варто. Ви все одно можете навчитися сприймати мову на слух – нічого надскладного в цьому немає. Маленький словниковий запас. Звісно, якщо ви не знаєте значення слова, то зрозуміти його ви не зможете.

Чим обширніше словниковий запас, тим легше розуміється англійська на слух. Занадто складний матеріал. На просторах інтернету можна знайти безліч матеріалу для поліпшення навичок аудіювання, але це не завжди може принести позитивний результат. Так що почніть з чогось легшого. Мультики, казки, навчальні відео і т. Відсутність практики аудіювання. Важливо пам’ятати, що прослуховування всього пари діалогів на уроці є недостатньою практикою, як можна більше часу потрібно приділяти аудіюванню. Адже ви точно не будете впевнено і коректно спілкуватися, не розуміючи, про що говорить співрозмовник. Створіть собі англомовне середовище.

Англомовне середовище можна створити штучно. Постарайтеся слухати англійську мову всюди, де можна. Знайдіть англомовний телевізійний (або youtube) канал, радіопередачу або серіал, включіть подкаст на смартфоні – та що завгодно. Крім того, пісні англійською мовою дуже корисні для вивчення граматики і нових слів. Ви скажете, що у вас немає часу на англійську по скайпу, але чи так це насправді. Ви їдете в транспорті. Скачайте собі пару подкастів на телефон і проведіть час з користю поки не доберетесь до роботи або навчання. Увімкніть фоном youtube, де розповідають, як готувати швидкі і смачні страви – дізнаєтеся новий рецепт і послухаєте англійську мову.

Регулярно слухайте англійську мову.

Затвердіть собі правило приділяти мінімум 20 - 30 хвилин в день на тренування навички аудіювання. Так, ніби ви покращуєте своє тіло, щоб виглядати ще краще.

Якщо маєте можливість слухати більше, то слухайте більше.

і не забувайте – кожен день. Використовуйте різні матеріали. Не слухайте один і той же вид англійської постійно. Наприклад, ви знайшли круту радіостанцію англійською мовою і слухаєте її кожен день. Дуже скоро ви звикнете до голосу ведучих і будете розуміти їх без особливих проблем. Але як тільки ви зміните радіостанцію, то тут же можуть виникнути проблеми зі сприйняттям мови. Повторюйте за диктором. Скачайте аудіокнигу з текстом. Ви можете почати з маленьких оповідань і казок. Прослухавши запис достатню кількість разів, пробуйте говорити з диктором одночасно, читаючи текст. Якщо ви самі повторите таке важке місце вголос кілька разів, то в майбутньому відразу зрозумієте, що вимовив носій мови. Збільшуйте словниковий запас. Як вже згадувалося вище, словниковий запас дуже важливий для розуміння усного мовлення. Працюйте не тільки над активним запасом, а й над пасивним. Ви не зможете зрозуміти носіїв мови, якщо не будете знати ідіом, фразових дієслів і сленгових виразів. Ви можете не використовувати їх у мовленні постійно, але їх значення знати необхідно. Не забувайте про граматику.

Знання граматики теж грає важливу роль в обході слухового бар’єру.

Не обов’язково знати весь граматичний довідник від початку до кінця, але різницю між «what do you do. Більше говоріть англійською. Намагайтеся якомога частіше говорити англійською мовою на заняттях з вашим викладачем, при спілкуванні з одногрупниками, колегами і друзями. Таким способом ви покращуєте своє сприйняття живої мови і одночасно руйнуєте мовний бар’єр. Дивіться серіали і фільми англійською з субтитрами. У них ви не тільки чуєте англійські слова, але і бачите, як вони пишуться. Завжди можна зупинити фільм в потрібному місці, або перемотати назад і прослухати уривок ще раз. Головне, що потрібно пам’ятати, ви дивитеся фільм в навчальних цілях. Як же правильно потрібно дивитися серіал або фільм. є певна послідовність в 4 простих кроки. Дивіться невеликий уривок. Почніть, наприклад, з 5 - хвилинного епізоду.

Для його перегляду вам може знадобитися близько 15 - 40 хвилин. Спочатку перегляньте цей епізод без зупинок, щоб звикнути до мови акторів (а ще краще, перегляньте його таким чином пару раз). Постарайтеся не читати субтитри – перевірте, що ви зрозуміли. Тепер починайте перегляд, роблячи зупинки, але не тоді, коли вам зустрічаються незнайомі слова, а тоді, коли ви не можете вловити суть – робіть паузи і починайте перекладати. Так ви поступово приберете всі неясності в фільмі. Тепер перегляньте фільм ще раз, щоб закріпити досягнутий ефект. На цей раз спробуйте подивитися фільм без субтитрів. Використовуйте цю методику напочатку.

Коли почнете справлятись, можна буде дивитися фільми на одному диханні без перемоток туди - сюди. Почніть думати англійською мовою. Ми розуміємо, що виробити звичку такого плану зовсім не просто, але, тим не менш, можливо. Коли читаєте або слухаєте якийсь текст, то не потрібно подумки перекладати його українскою. Намагайтеся не замислюватися про переклад. Не потрібно перекладати увесь текст слово в слово, найголовніше – вловити основну думку.

Чи варто слухати різні акценти. Англійська мова звучить по - різному в лондоні і на гаваях, в манчестері і единбурзі, в індії і новій зеландії. існують сотні діалектів англійської мови, і це навіть не беручи до уваги акценти іноземців (іммігрантів з мексики, італії, китаю і так далі). Слухати нетипові акценти, відмінні від так званих bbc english і standard american english, потрібно. В реальному житті ви з ними обов’язково зіткнетеся. Вони звучать у фільмах і серіалах, в подкастах і просто на вулицях міст. Нижче ви зможете ознаймитись з різними діалектами англійської мови. Щоб почути різну англійську, не обмежуйтеся аудіокнигами і новинами. Дивіться більше ютуба. Канали на youtube ведуть носії живої англійської мови. Для своїх блогів вони не змінюють мову (на відміну від дикторів, яких цьому спеціально навчають). На просторах мережі вам напевно попадуться і відео з індії, блоги іноземців і так далі. Треба багато - багато слухати. Лайфхаки, підказки, методики … а суть незмінна. Потрібно слухати, слухати і слухати. Працювати над аудіюванням важко, тому що немає явного прогресу.

Вивчаючи слова, можна сказати, що ви вивчили, скажімо, 100 або 200 нових слів за місяць. З читанням можна заміряти швидкість читання в хвилину.

А з аудіюванням ніяк. Тільки за власними відчуттями, які практично не змінюються від одного прослуховування мови до іншого. Тоді скільки чекати результату.

Результатів чекати не доведеться. Тим, хто до сьогоднішнього моменту англійську слухав тільки з вуст свого шкільного вчителя, досить два - три місяці наполегливо позайматися аудіюванням. Це слабке місце багатьох україномовних студентів. Словниковий запас хороший, читати англійською у багатьох виходить, але саме на слух розпізнавати ні. Ваші навички в інших напрямках дозволять легко вирівняти прірву в слуханні. Просто стабільно приділяйте перегляду живих відео хоча б 5 - 10 годин в тиждень – і через кілька місяців зможете надолужити згаяне.

Тепер ви знаєте, що потрібно робити, щоб навчитися розуміти англійську мову на слух. Пам’ятайте, що будь - який навик необхідно тренувати постійно, щоб досягти позитивного результату.

Подолати слуховий бар’єр часом може бути складно, але ви точно досягнете успіху, якщо будете ретельно займатися. і ще один важливий фактор – вибирайте матеріали, які вам цікаві, так навчання буде більш приємним і продуктивним. Фонетика англійської мови. Лексика англійської мови. Розмовна англійська мова – одна з найбільш популярних програм сучасної школи англійської мови. Адже необхідним засобом комунікації є власне розмовна англійська. Щоб якісно і швидко висловлювати свої думки, розмовна англійська необхідна як повітря. Крім необхідності якісно висловлюватися, для чого покликана розмовна англійська, є ще друга сторона медалі. Англійська на слух – здатність добре чути і розуміти англійську на слух. У репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва розмовна англійська мова поділяється на дві окремі складові. Перша – здатність якісно говорити, дохідливо висловлюючи свою думку; і друга – англійська на слух – здатність чути, розрізняючи англійські слова і розуміючи їх суть в контексті речення. Звідси, можна умовно розділити два поняття. Причина поділу цих понять, перш за все, робиться з метою застосування окремих вправ. Коли вони об’єднаються докупи, розмовна англійська досягає свого апогею. Чому англійська на слух вимагає окремої практики. Коли ви чуєте, як спілкується іноземець, іноді його фраза може здатися вам як одне довге слово. і часом, навіть практикуючому англійську мову на досить високому рівні, англійська на слух може погано сприйматися. Особливо це відчутно у випадку швидкої, щільної мови. Англійська на слух – це як своєрідна мелодія. Слухаючи її, вухо звикає до того, як зливаються слова з артиклями або між собою, як звучать фрази. Англійська на слух сприймається з практикою. Причому практика повинна бути досить специфічна, з урахуванням вимови, акценту тощо. У репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва викладання ведеться з допомогою підготовленої програми з урахуванням індивідуальних властивостей кожного учня. Спеціальні вправи і спілкування в живу дають можливість розвинути лінгвістичні навики. Для того, щоб краще заглибитися в тему “розмовна англійська мова”, виділяють такі поняття як фонетика і лексика англійської мови. Про це і поговоримо в наступних розділах. Фонетика англійської мови для дітей. Фонетика англійської мови в таблицях. Репетиторський центр за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району київ. Хоча дітям часто на початку важче даються ті чи інших звуки навіть на рідній мові, перевага у відточуванні фонетики в ранньому віці очевидна. Діти ще не до кінця сформовані – вони, як губка, вбирають в себе інформацію. і це якраз є великим полюсом у придбанні хорошої стійкої мови. Фонетика англійської мови для дітей – це як “шпаргалка” для розуміння мови. З її допомогою звуки англійської мови піддаються вивченню зовсім легко. Варто відзначити, що фонетика англійської мови для дітей найкраще засвоюється з практикою. і не з проста в репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва фонетика англійської мови для дітей побудована таким чином, щоб максимально застосовувати практичні напрацювання учня. Також в школі англійської та інших іноземних мов е - ленд скул фонетика англійської мови для дітей вивчається із залученням оригінальних відео - і аудіо текстів, що також важливо. Отримати найкращі практичні посібники на тему “фонетика англійської мови для дітей” ви можете в нашій школі. Але наші фахівці підшукали деякі вправи в вільному доступі, рекомендовані для початківців. При бажанні ви можете пройти їх прямо зараз. ” казка про язичок ” – всі англійські звуки за 4 хвилини. Фонетика англійської мови для дітей легке засвоєння англійської мови для дітей. Фонетика англійської мови для дітей звуки англійської мови для дітей. Наприклад, ви дивитесь фільм на англійській або розмовляєте з іноземцем, або просто намагаєтеся розібратися з вимовою в будь - якій інший ситуації – все це фонетика англійської. У репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва при проходженні відповідної теми викладачі пропонують для учнів роздатковий матеріал “фонетика англійської мови в таблицях”, який допомагає розкрити повне розуміння особливості вимови слів на англійській. Легко орієнтуватися в англійських текстах, сприймати мову на слух, вирішувати вправи під час занять – за допомогою фонетики англійської мови в таблицях. Вивчіть її “на зубок” і ви відчуєте прилив величезної сили. Коли почнете вивчення основ фонетики англійської мови в таблицях у репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул, вам буде запропоновано чітку впорядковану схему звуків, а також детальний коментар до неї і практичне застосування. Поставивши позначку “вивчено” навпроти пункту “фонетика англійської мови в таблицях” можна сміливо читати незнайомі тексти або, наприклад, легко використовувати голосовий пошук google. Фонетика англійської мови в таблицях сильно спрощує і прискорює розуміння суті тексту.

Підводячи підсумок, ми бачимо, що фонетика англійської мови в таблицях – це перш за все розкладена по поличках специфіка вимови звуків на англійській. Якщо потрібно швидко вивчити фонетику англійської мови, найкраще пригодиться фонетика англійської мови в таблицях для запам’ятовування через візуальне сприйняття. Фонетика англійської мови в таблицях може дуже стати в нагоді як перед підготовкою на іспиті, так і для того, щоб освіжити знання в пам’яті і перевірити ще раз себе.

До сих пір ми говорили про фонетику англійської мови. У наступному розділі буде розглянута також дуже важлива тема “лексика англійської мови ” лексика англійської мови разом з репетиторським центром за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва. Лексика англійської мови – це цеглинки (будівельний матеріал) для побудови будинку – англійської мови. Лексика англійської мови – це також і фундамент. і в кінці кінців, лексика англійської мови – це дах самого будинку англійського мови. Будиночок, який у нас вийшов – це житло, де живе наша англійська мова. і як ми бачимо, лексика англійської мови червоною ниткою прошиває всі її сфери. і стіни, і фундамент, і дах – все це лексика англійської мови. Без неї англійській мові просто не буде де жити. Лексика англійської мови, зокрема специфіка вивчення англійських слів а також корисні вправи представлені на британському сайті вивчення англійської. Також тут ви можете завантажити безкоштовний тест перевірки рівня англійської мови. У репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва розроблені свої методики для вивчення англійської лексики. Деякі з них представлені у нас на сайті в статті. “вивчити словник на 2000 слів за 3 місяці. ” розглядаючи тему “лексика англійської мови” слід зауважити, що при вивченні англійської не варто гнатися за кількістю. Почніть з якісного вивчення. Вивчайте спочатку базову лексику, а потім додавайте іншу, включаючи в неї тільки ті слова, які тематично підходять для вашого напрямку.

Розпочніть вивчення лексики англійської мови в репетиторському центрі за спрямуваннями полілінгвальна школа, курси та онлайн уроки, вивчення англійської мови в е - ленд скул солом’янського району києва. Вам будуть представлені кращі методики, з допомогою яких ви зможете швидко вивчити необхідну кількість слів. Великий словниковий запас – безперечна перевага кожного, хто бажає швидко досягти вільного володіння англійською мовою. Навіть при незнанні якихось інших особливостей, наприклад, граматики, лексика англійської мови завжди дає хоч і примітивну, але тим не менш розмовну англійську.

Ви, маючи великий лексичний запас, можете з легкістю сприймати англійську на слух. А це в свою чергу розкриває можливості для використання таких потужних інструментів для вивчення англійської, як, наприклад, перегляд фільмів на англійській. Отже, лексика англійської мови як ключова складова в вивченні англійської мови, вимагає особливого уваги та “левової ” частки витраченого часу.

Не варто ігнорувати її і сподіватися, що ви зможете добре розмовляти на англійській мові без належного підходу до її вивчення. У даній статті ми розглянули специфіку вивчення англійської мови, зокрема було розглянуто наступні теми. Англійська мова на слух зно - 2021. Как рассчитать балл по английскому языку.

Определение результатов внешнего независимого оценивания по английскому языку осуществляется в два этапа. На первом этапе определяется тестовый балл участника внешнего оценивания (максимум - 72 балла). На втором этапе, на основе тестового балла определяется рейтинговая оценка результатов участника внешнего оценивания по 200 - балльной шкале, используемой при составлении рейтингового списка абитуриентов при поступлении в вузы украины. Результат выполнения заданий всего теста может засчитываться как государственная итоговая аттестация по английскому языку (по выбору выпускника) для учащихся, изучавших предмет на профильном уровне, а также будет использоваться во время приема в высшие учебные заведения украины. Максимальное количество баллов, которое может получить участник зно по английскому языку, правильно выполнив все задания № 1 - 16, № 17 - 32, № 39 - 43, № 49 - 53 и № 59, которые могут засчитываться как государственная итоговая аттестация для учащихся, изучавших английский язык на уровне стандарт или академическом уровне, составляет 56 тестовых баллов. Задания с выбором одного правильного ответа. Задание состоит из основы и трех или четырех вариантов ответа, из которых только один правильный. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания выбрал и обозначил ответ в бланке ответов а. Тест содержит 16 заданий этой формы (№ 1 - 6 и № 12 - 16 - с тремя вариантами ответов, № 22 - 26 - с четырьмя вариантами ответов), которые будут оценены в 0 или 1 балл. 1 балл, если указан правильный ответ; 0 баллов, если указан неправильный ответ, или указано более одного ответа, или ответ на задания не предоставлен. В заданиях предлагается определить правильность или неправильность приведенного утверждения относительно содержания прослушанного или прочитанного. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания выбрал и обозначил ответ в бланке а. Тест содержит 5 заданий этой формы (№ 7 - 11), которые будут оценены в 0 или 1 балл. Задания на установление соответствия. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания установил соответствие и обозначил вариант ответа в бланке ответов а. Тест содержит 11 заданий этой формы (№ 17 - 21, № 27 - 32), которые будут оценены в 0 или 1 балл. 1 балл - за правильно установленное соответствие; 0 баллов, если правильного соответствия не установлено, или указано более одного ответа, или ответ на задания не предоставлен. Задание на заполнение пропусков в тексте.

Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания выбрал и обозначил вариант ответа в бланке ответов а. Тест содержит 26 заданий этой формы (№ 33 - 38, № 39 - 48 и № 49 - 58), которые будут оценены в 0 или 1 балл. Задание открытой формы с развернутым ответом (№ 59). Задание предусматривает создание участником внешнего независимого оценивания собственного высказывания в соответствии с предложенной коммуникативной ситуацией в бланке ответов. Максимальное количество баллов, которое сможет набрать участник тестирования, правильно выполнив все задания теста по английскому языку, - 72 балла. Для получения результатов участника внешнего оценивания по 200 - балльной шкале используется таблица перевода тестовых баллов в рейтинговую шкалу от 100 до 200 баллов. Таблица перевода тестовых баллов должна быть опубликована не позднее 18 июня 2021 года. Указанная шкала является рейтинговой, поскольку указывает на место результата участника внешнего независимого оценивания среди результатов других участников тестирования по английскому языку.

При расчете указанной шкалы не будут приниматься во внимание результаты участников тестирования, которые не преодолели пороговый тестовый балл по результатам тестирования. Пороговый балл определяют группы экспертов, которые анализируют фактическое выполнение тестовых заданий участниками тестирования и на основании этого анализа устанавливают количество тестовых баллов, определяющих пороговый тестовый балл по английскому языку.

Участники зно, которые не преодолеют определенный пороговый тестовый балл, будут считаться не сдавшими тест. Следует отметить, что определение рейтингового балла по таблицам перевода тестовых баллов прошлых лет будет неточным. Рейтинговый балл может существенно отличаться учитывая разные уровни тестов и различные фактические результаты выполнения теста участниками тестирования. Таблицы перевода тестовых баллов прошлых лет можно посмотреть по следующей ссылке.

Результат выполнения заданий всего теста может засчитываться как государственная итоговая аттестация по английскому языку для учеников, изучавших предмет на профильном уровне, а также будет использоваться во время приема в высшие учебные заведения украины. Максимальное количество баллов, которое может получить участник зно по английскому языку, правильно выполнив все задания № 1 - 16, № 17 - 32, №39 - 43, № 49 - 53 и № 59, которые могут засчитываться как государственная итоговая аттестация для учеников, изучавших английский язык на уровне стандарт или академическом уровне, равно 56 тестовым баллам. Максимальное количество баллов для учащихся, которое можно набрать, правильно выполнив все задания теста (профильный уровень) - 72 тестовые балла. Таблица перевода тестовых баллов в оценку по шкале 1 - 12 баллов также публикуется после проверки правильности выполнения заданий каждого участника тестирования по английскому языку не позднее 18 июня 2021 года. Для получения ориентировочного значения собственного рейтингового балла по шкале 100 - 200 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 72 балла). Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1 - 12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 56 балла, уровень стандарта). Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1 - 12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 72 балла, профильный уровень). Англійська мова на слух система мовних рівнів від a1 до с2. Під час вивчення нової мови не кожен може відповісти на питання про те, який прогрес відбувся з тих пір, як почалося навчання, і як довго ще вчитися, щоб дійти до встановленої мети. і ось тут стане в нагоді градація мовних рівнів, яку використовують в європейському союзі. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (common european framework of reference, cefr) – система - стандарт, розроблена радою європи на початку 90 - х для визначення якості знань і навичок з іноземної мови. Ця система застосовується на міжнародному рівні для вивчення, викладання та оцінки екзаменаційних результатів щодо будь - якої мови і визначає ступінь володіння мовою в розмові, розумінні, читанні текстів та письмі. Система мовних рівнів. Категорія a відповідає за елементарне володіння іноземною мовою і поділяється на рівень виживання (a1) і предпороговий рівень (a2). Категорія b являє собою рівень самодостатнього володіння мовою, який ділиться на пороговий рівень (b1) і пороговий просунутий рівень (b2). Категорія c показує рівень вільного володіння іноземною мовою, це – рівень професійного володіння (c1) і рівень досконалого володіння (c2). Перш за все, людині, який вчить нову мову, важливо розуміти, як вона просувається у вивченні цієї мови, що вже вміє, а де є прогалини. Знання про те, скільки пройдено від початку навчання і наскільки близька мета, – дуже важливо як мінімум для підтримки мотивації. Закордонним вищим навчальним закладам і компаніям також потрібна можливість визначати рівень вивчення мови у кандидатів на вступ або на отримання робочого місця. Так вони можуть зрозуміти, чи достатньо у претендента потрібних знань, кваліфікацій і навичок. Підкажуть, над чим ще потрібно попрацювати. У подібних ситуаціях зазвичай здають один з міжнародних іспитів і отримують сертифікат з зазначенням мовного рівня (вид іспиту вибирається залежно від мети його складання). Кожен мовний рівень характеризується конкретним набором навичок і знань. Давайте розберемося, що включає в себе кожен етап і визначимо свій. Початковий рівень (a1) c цього етапу починається процес вивчення мови. Але навіть для того, щоб досягти цього рівня, необхідно трохи попрацювати. Отримавши рівень a1, учень може підтримати легку розмову (привітати співрозмовника, дізнатися і відповісти як справи, розповісти прості факти зі свєї біографії, висловити прохання, висловити подяку, вибачитися, відповісти на базові питання, закінчити бесіду). Учень також починає розуміти повільну й чітку іноземну мову в простих реченнях. Цей етап можна назвати базою або мовним фундаментом, на якому будуватиметься все інше.

Тому бажано пройти його разом з хорошим викладачем. і оскільки на цьому етапі ще рано говорити про розуміння на слух або швидке мовлення, важливо регулярно займатися і отримувати зворотний зв’язок і підбадьорення від наставника і однодумців. Елементарний рівень (a2) на цьому етапі учень досить впевнено володіє мовної базою. і якщо раніше людина оперувала односкладовими фразами, то тепер говорить і більш докладно відповідає на питання з таких тем, як. Життя, родичі, улюблені заняття, робота і навчання, побутові справи. З цим рівнем можна вирішити прості завдання за кордоном. Зробити покупки в магазині, зорієнтуватися на місцевості, попросити поміняти білизну в номері, обміняти гроші і взагалі, досить комфортно спілкуватися у нетривалій подорожі за кордон, користуючись тими знаннями, що вже є. Передсередній рівень (b1) якщо ви приймаєте рішення продовжувати вивчення мови, не обмежуючись базовими знаннями і навичками, ви поступово переходите на наступний рівень. Тут важливо продемонструвати здатність висловлювати власну думку з питань, з якими ви стикаєтеся на роботі, навчанні, вдома. Учень на рівні b1 з легкістю ділиться планами, розповідає про минулі події, вміє описати обстановку, а також розуміє основну суть тексту або аудіо повідомлення із зазначених вище і цікавим особисто йому тем, спираючись на контекст. Середній рівень (b2) на цьому рівні триває розвиток швидкості мовлення і більш чітке розуміння на слух. Учень може похвалитися розумінням тексту і аудіо на різноманітні теми, включаючи вузькі тематики. Мова стає впевненою, з’являється здатність підтримувати спонтанну бесіду.

Учень вже не відчуває проблем, коли спілкується іноземною мовою, і вміє чітко і аргументовано пояснювати свою точку зору, висловлювати будь - які ідеї та думки, користуючись тим словниковим запасом, що у нього вже є. На цьому ж етапі активніше можна просуватися в бік своєї мети, вивчаючи лексику і матеріали з потрібної теми (бізнес, подорожі, імміграція …), слухаючи спеціалізовані відео і аудіо. Рівень вище середнього (c1) ось тут починається найцікавіше, адже іноземна мова стає практично рідною. Людина розуміє навіть прихований сенс в повідомленнях, текстах, відео та аудіо матеріалах, розуміє іноземний гумор, сарказм, гру слів … мовлення спонтанне, в ньому звучать слова - зв’язки і сленгові вислови, які можна почути у носіїв мови. Просунутий рівень (c2) тут ви дуже близькі до рівня носія мови. Передбачається, що ви можете користуватися іноземною мовою в будь - якій ситуації. Від подорожі до аренди квартири в новій країні, від відрядження по роботі до виступу з лекцією на закордонному заході, від проходження співбесіди до написання ділових листів. Ви зможете правильно спілкуватися як в офіційній, так і в неформальній обстановці. При цьому доречно використовуватимуться ідіоми, розмовні фрази, слова - зв’язки, жарти. Але, безумовно, можливість висловитися на різні теми залежить тут не тільки від знання мови, а й від загального кругозору.

На високому рівні ви легко можете вибирати, де і як застосовувати мову на практиці, а також використовувати свої знання і навички для досягнення своїх життєвих цілей. Можна розвивати свою справу на іноземному ринку, подорожувати світом, вчитися і розвиватися, дивитися кіно в оригіналі, читати книги, та багато ще чого цікавого. Як дізнатися свій рівень мови. Ви напевно зустрічали в інтернеті безліч тестів з визначення мовного рівня, які на ділі були спрямовані лише на граматику.

Швидше за все ви їх не раз проходили. Але при перевірці мовного рівня дуже важливо оцінювати усі навички разом, як це відбувається на тих же міжнародних іспитах. Для тих, хто вивчає англійську, є непогані тести puzzle english, які оцінюють одразу кілька навичок. Розуміння на слух, письмо, мовлення, граматику і знання лексики. Випускники закладів загальної середньої освіти поточного року, а також учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно - технічної), вищої освіти, які в 2021 році здобудуть повну загальну середню освіту можуть обрати англійську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Зміст сертифікаційної роботи з англійської мови визначено програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, затвердженою міністерством освіти і науки україни. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів. Сертифікаційна робота з англійської мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин. При визначенні результату зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в характеристиці сертифікаційної роботи) та критеріїв оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Випускники загальноосвітніх навчальних закладів поточного року, які обрали англійську мову для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови будуть розміщені на інформаційних сторінках учасників до 18 червня 2021 року.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь ответы

гдз позакласне читання 4 клас бикова відповіді за новою програмою

ключ активации для fps monitor

гдз українська мова 5 клас робочий зошит ткачук

гдз інформатика 8 класс казанцева стеценко

гдз географія 9 клас зінкевич україна і світове господарство