збірник запитань і задач з фізики лукашик

збірник запитань і задач з фізики лукашик

Збірник запитань і задач з фізики. Збірник запитань і задач з фізики в і лукашик. Скачать быстро … готовые домашние …. Відповіді до збірника задач з фізики 7 - 8 клас лукашик. Найдено 2952 страниц. Сборник задач по физике 7 - 9 класс. Решебник по физике за 7 класс (лукашик). В каком бы классе не учился ребенок, он нуждается в подстраховке при выполнении домашнего задания по физике на любую тему.

Лукашик збірник запитань і задач з фізики 7 - 8 клас відповіді. Смешные вопросы и ответы. Готовые домашние задания. Сборник задач по физике для 7 - 9 классов. Сборником задач по физике в. Лукашика приходится пользоваться многим школьникам 7, 8 и 9 классов. Он делится на девять больших разделов, соответствующих основным темам, изучаемым по физике до 9 класса включительно. Решебник по физике (7 - 9 классы). Сборник задач, лукашик в. К учебнику физики за 7 - 9 классы. Аналогичный лот либо его заменитель могут быть найдены на aukro. Ua в соответствующей категории. Рекомендуем воспользоваться ссылками справа. Данный задачник проверен многолетней практикой преподавания физики в школе, входит в учебный комплект ко всем ученикам физики для 7 - 9 классов. Янченко збірник запитань і задач з фізики. Лукашик рішення з коментарями до лукашика і. Для учнів середніх загальноосвітніх навчальних закладів хімія. Розв’язання задач, відповіді, підказки для підручників. М… збірник запитань і задач з фізики лукашик книга. Также в других словарях. Синёв, виктор николаевич — синёв виктор николаевич дата рождения. 14 марта 1940(1940 03 14) (72 года) место рождения. Киев, ссср страна … википедия. Гин, анатолий александрович — в википедии есть статьи о других людях с такой фамилией, см. Гин анатолий александрович … википедия. Войтович, александр игоревич — в википедии есть статьи о других людях с такой фамилией, см. Александр войтович войтович, александр игоревич (англ. Alexander voytovych, укр … википедия. Издательство генеза — в этой статье не хватает ссылок на источники информации. Информация должна быть проверяема, иначе она может быть поставлена под сомнение и удалена. Вы можете … википедия. Товароведение — стиль этой статьи неэнциклопедичен или нарушает нормы русского языка. Статью следует исправить согласно стилистическим правилам википедии. Warenkunde) научная дисциплина, предметом которой … википедия. Збірник запитань і задач з фізики лукашик система сегментного викладання та оцінювання навчального матеріалу з фізики. Шляхи впровадження у навчально - виховний процес інтерактивних методів навчання. Роль лекційно - практичної системи навчання на уроках фізики. Основи роботи за сегментною методикою при викладанні цієї дісциплини, специфіка і етапи проведення перевірки знань. Отправить свою хорошую работу в базу знаний просто. Используйте форму, расположенную ниже.

Одним із пріоритетних завдань учителя є реалізація засобами фізичної освіти ідеї взаємодії людини - природи - суспільства, яка характеризується такими аспектами. Висвітлення ролі новітніх теоретичних напрацювань як наукової основи створення перспективних практичних пристроїв та обладнання сучасного виробництва. Пояснення впливу розвитку суспільства на стан навколишнього середовища, зокрема на живі організми, природні ресурси; формування екологічної культури людини, науково обґрунтованого ставлення до природи як до вищої загальнолюдської цінності. Озброєння учнів не лише практичними вміннями, що допоможуть в оволодінні майбутньою спеціальністю, а й засобами пошуку та використання інформації з різних джерел, мотивації до самоосвіти, розвитку кругозору, пізнавального інтересу, інтелектуальних здібностей. Сьогодення потребує від людини не тільки певної суми знань, умінь та навичок, а вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання. Вміння співпрацювати, спілкуватися. Адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем. Тобто основною метою стає максимальний розвиток компетентності особистості щодо саморегуляції, самоосвіти та самовдосконалення й виховання відчуття постійної потреби до цього. Кожен вправі обирати собі саме той метод який йому до вподоби, але потрібно не лише обрати метод який сподобався і його копіювати на свій урок. А й підтасувати його під себе та учнів. Нині в освітній літературі є безліч порад і пропозицій щодо проведення уроків різними інтерактивними методами. Мене ж привабила стаття в. Димитрова про систему сегментарного навчання та оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізики. Пропонує сегменти проводити напередодні контрольних робіт, але тоді ми упускаємо узагальнення матеріалу з розв язування якісних і розрахункових задач, що є невід ємною складовою навчального матеріалу за чинною програмою. Тому взявши іншу літературу та іншу методику видавництва „освіта” блочне викладання фізики 10 - 11 класи і об єднавши два методи викладання фізики одержав трішки нетрадиційний метод викладання. На мою думку даний метод дозволяє в 10 класі більш глибше і ширше розглянути матеріал. Підтвердження моєї теорії я знайшов в ряді статей газети „фізика”, „фізика в школах україни”. Досвід багатьох вчителів показує, що учбові теми потрібно давати крупними блоками, але з проведення уроків в системі з багатократним опрацьовуванням навчального матеріалу.

Первинне ознайомлення відбувається на першому уроці. На всіх подальших тема знову розглядається в цілому, але від заняття до заняття все більш поглиблено. В результаті учні багато разів повертаються до вивченого матеріалу, проте кожного разу приходять до нього по - новому і глибше.

В десятих класах викладання фізики та ряду інших предметів проводиться за лекційно - практичною методикою, що покращує можливість застосування різноманітних інтерактивних технологій, в даному випадку і викладання навчального матеріалу з фізики, і оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики. Лекційно - практична система навчання сама по собі включає в себе викладання матеріалу, чередуючи лекції та практику, що дає можливість об єднувати матеріал крупними блоками, що в свою чергу дає можливість для використовування різноманітних методів викладання, а саме викладання і перевірка навчального матеріалу за сегментною методикою. Таким чином, на мою думку, ми відразу вирішуємо декілька основних проблем. Дотримуємося інструктивно - методичного листа з фізики; а отже, вчимо учнів не лише практичних умінь, а й засобами пошуку та використання інформаційних джерел; можемо більше приділяти уваги на використання фізичних знань у суміжних дисциплінах; учні самі розуміють значення фізичних методів у формуванні наукового світогляду; учні мають можливість пояснити вплив розвитку суспільства на стан навколишнього середовища; учні самі бачать перспективу практичних пристроїв та обладнання сучасного виробництва. Посилюється контроль над учнями, що дає змогу підсвідомо впливати на учнів, тим самим ми змушуємо дитину працювати, а отже мислити і не лише на уроці, а і вдома. Зацікавлюємо працювати учнів протягом усього уроку, всієї теми, а відпочивати під час тематичної атестації (учень працює на кожному уроці. На кожному уроці одержує бали і якщо кінцевий результат задовольняє учня - тематична „автоматом”, що дає можливість розвантажити учня. ) тим самим учень отримує більш ґрунтовніші знання, ніж тоді, коли більшість учнів вчать, коли підходить тематичне оцінювання. Учні із задоволенням вчаться за даною методикою, а отже, і зацікавлюються предметом (деякі учні перестали боятися фізику, як предмет). В даній методиці ми застосовуємо і поєднуємо ряд інших методів та прийомів викладання навчального матеріалу.

Але при роботі за сегментною методикою враховую і керуюсь такими принципами. Обираю клас, який буде працювати за даною методикою(аналізую доцільність роботи в даному класі саме за цією методикою, можливо даний клас дуже добре працює за іншою методикою і змінивши її діти не сприймуть нову). На початковому етапі обираю лише один клас, щоб неперевантажуватись самому і була ефективність від уроків (дана методика займає багато часу і сил на підготовку викладу матеріалу); 3. Розробляю тему (на початковому етапі, викладаючи перший рік, необхідно розробити тільки одну тему, а потім по її ефективності розглядати доцільність розгляду даного матеріалу за даною методикою); 4. Готую роздатковий матеріал, враховуючи навчальні досягнення учнів (даний матеріал слід заготовити до вивчення теми і на всю тему відразу, щоб можна було спланувати уроки таки чином, щоб на кожному була однакова завантаженість учня); 6. Заздалегідь інформую учнів про проведення даної методики (тут потрібно пояснити учням доцільність її проведення, ефективність, що діти матимуть від цього); 7. На кожному уроці передбачається ґрунтовна перевірка знань, чого учні бояться, але працюючи на кожному уроці, учень отримує бали, навіть учень з початковим рівнем знань, що дає змогу об єктивно оцінити учнів за тему - це в свою чергу дає можливість багатьом учням виставити тематичну оцінку не складаючи тематичну атестацію, що дуже полюбляють діти. На першому етапі (урок - лекція, можливо декілька уроків) вивчається поверхневий теоретичний матеріал зі всієї теми не заглиблюючись у суть законів і процесів (розглядаються з підручника матеріал по всій темі, певний розділ, можливе застосування допоміжної літератури) - розглядаються тільки уявлення про фізичні процеси, ознайомлюються з поняттями, формулами та законами. На третьому етапі (урок - лекція, або два уроки) розглядається матеріал теми ґрунтовно (вивчаються не тільки закони, а і їх доведення, розглядаються складні процеси) - учнями здобуваються ґрунтовні знання, а також учні набувають глибоких теоретичних знань. На всіх етапах учням пропонується заповнити картки з пустими та заповненими клітинками (додаток №1), щоб діти бачили результат своєї роботи; питання на урок (додаток №2), щоб учні розуміли який об єм роботи потрібно виконати за урок, щоб учні розуміли над чим потрібно зосередити увагу вдома. Шостий етап, як і всі інші, можна розділити на декілька, перевірити теоретичний рівень знань учнів (додаток №8) (знання понять, формул, законів та принципів роботи механізмів, які застосовуються, використовуються під час вивчення теми) та практичний (додаток №9) (уміння застосовувати закони та формули до розв язування кількісних та якісних задач). Шостий етап не є обов язковий для всіх учнів, тобто якщо учень на кожному етапі набравши певну кількість балів (додаток №10) що відповідає певному рівню навчальних досягнень, то за згодою учня та оцінка яку він одержав під час вивчення теми сегментно зараховується як тематична атестація і учню не обов язково виконувати підсумкову роботу з теми (додаток 11) 1. Програма для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання фізика 10 - 11 класи. Збірник запитань і задач з фізики лукашик урок фізики у 9 класі. Закріпити вміння й навички учнів обчислювати роботу й потужність електричного струму, використовуючи закон джоуля - ленца; сприяти реальному використанню, розвитку та збагачення досвіду учнів; розвивальна. Розвивати загальні інтелектуальні здібності учнів (порівняння, узагальнення, критичність, самостійність, глибина, широта мислення), інтерес до пізнавальної діяльності, науковий та політехнічний світогляд школярів, уміння аналізувати, робити висновки; розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментування розв’язання задач. Розвивати уміння учнів використовувати знання з математики при розв’язування задач з фізики; виховна. Виховувати ціннісне ставлення до життя, почуття відповідальності за власне здоров’я та безпеку; почуття громадянського обов’язку, що виражається в економному використанні електроенергії, дотриманні правил безпеки під час користування електроприладами; виховувати наполегливість, акуратність; сприяти формуванню активної, компетентної особистості. Навчальні плакати, роздавальні картки, малюнки, картки - наліпки із завданнями, вислови про фізику, портрети фізиків, плакат фізичних термінів. Сядьте рівно й правильно, бо від того як ви будете сидіти, залежить ваше здоров’я. Оголошення теми, мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів. Актуалізація опорних знань учнів (налаштування учнів на спільну активну роботу). 97) – усно чому електричні проводи, по яких подається напруга до електричної лампи розжарювання, не нагріваються, а волосок лампи нагрівається та яскраво світиться. (відповіді учнів) визначте витрату електричної енергії за 20 с автомобільною електричною лампою, розташованою на напругу 12 в, якщо сила струму 3, 5 а дано. Спіраль нагрівача виготовлена з ніхромового дроту, площа поперечного перерізу якого 5, 5 мм 2, а довжина – 22 см. Яка кількість теплоти виділиться за 1 год роботи цього електронагрівача, якщо він увімкнений у мережу з напругою 220 в. Електричний струм – це … (напрямлений рух зарядних частинок) силу електричного струму вимірюють в … (амперах) напругу вимірюють в… (вольтах) пристрої, які розмикають коло, якщо сила струму в ньому збільшиться понад норму, називають … (запобіжник) робота електричного струму обчислюється за формулою … (а=iut) потужність електричного струму вимірюється в … (вт) робота електричного струму позначається буквою … (а) потужність електричного струму позначається буквою … (р) кількість теплоти, яку виділяє провідник зі струмом, обчислюють за допомогою закона … (джоуля - ленца) як математично записують закон джоуля – ленца …(q=i 2 rt) за якою формулою обчислюють потужність струму…(p=iu) як називається прилад для прямого вимірювання роботи струму … (лічильник електричної енергії) в ci роботу електричного струму вимірюють у … (дж) яку позасистемну одиницю роботи сили струму використовують у повсякденному житті… (квт год) вольтметром вимірюють … (напругу) амперметр у електричне коло приєднують … (паралельно) прилад для регулювання сили струму в колі називається … (реостат) висновок. Основні формули для розв’язування задач на цьому уроці такі. ( - 2 учні записують основні формули на дошці; решта учнів з учителем перевіряють задачі з карток, розв’язані на дошці) а=iut. За даними малюнка визначте.

Потужність, яку споживає лампа електроенергію (роботу струму), яку споживає лампа за 10. Дві лампи опором 440 ом і 220 ом ввімкнені в коло паралельно при напрузі 220 в. Складіть схему електричного кола. Визначте силу струму в кожній лампочці і загальну потужність кола. Чи безпечна сила струму для людини, якщо відомо, що струм силою 0, 1 а - 3 а викликає дихальний параліч у людини, смертельні фібриляції (людині необхідна реанімація при таких враженнях). Визначте силу струму в кожній лампочці і загальну потужність кола, якщо напруга в колі 220 в. Чи може вразити такий струм людину, якщо відомо, що струм від 0, 1 а до 3 а викликає смертельні враження (людині при цьому необхідна реанімація) при якому виді з’єднання лампочок загальна потужність більша. Який вид з’єднання економічно вигідний. Який вид з’єднання споживачі використовують у помешканнях. Які способи економії електроенергії треба застосовувати у повсякденному житті. Яких правил безпеки слід дотримуватися при користуванні електролампочками та іншими електроприладами у побуті. Фізкультхвилинка всі учні встають з - за парт. всі ми пам’ятаємо наш український дощ. Зараз всі ми будемо повторювати рухи названих фізичних явищ. В україні піднявся вітер. (ведучий тре долоні) починає капати дощ. (клацання пальцями) дощ посилюється. (почергове плескання долонями по грудях) починається справжня злива. (плескання по стегнах) а ось град – справжня буря. (тупіт ногами) але що це.

(плескання по стегнах) рідкісні краплини падають на землю. (клацання пальцями) тихий шелест вітру.

(потирання долонь) сонце.

(руки догори) веселка. (описування руками у повітрі дуги) посміхнімося один одному – життя прекрасне.

Одночасне виконання 1) експериментальне завдання (інструктаж з бжд) (до демонстраційного столу викликаються 2 учні) - скласти електричне коло та визначити потужність струму та роботу струму за 1 хв (за показами вольтметра, амперметра) примітка. Поки дві пари учнів виконують завдання 1 та вправу 2, клас виконує вправу 3. із запропонованих букв (букви надруковані на кольорових картках) скласти слово, яке стосується теми уроку та пояснити значення цього предмету у повсякденному житті людини. Чому потрібно відключитись від джерела струму, коли вкручуєш (викручуєш) лампочку.

«я рада (радий) всіх вас бачити. Чи можна користуватись несправними електроприладами. Якщо під час прасування загорівся шнур праски, то що треба робити у такій надзвичайній ситуації. Чи можна гасити водою пожежу, спричинену займанням електроприладу.

Чому не можна вимикати шнур працюючого електроприладу мокрими руками. Посміхнись і скажи комплімент однокласникам. Задача (на енергозбереження) визначте вартість енергії, що витрачається під час користування телевізором протягом 4 год за 30 днів. Споживана потужність телевізора 220 вт. Скажіть будь - ласка, а чи можна скоротити витрати електроенергії в квартирі, не змінюючи набір техніки, використовуваної в побуті. (заслуховуємо відповіді учнів) (учні отримують таблиці потужностей побутових електричних пристроїв) удома кожен з вас за даними таблиці зможе підрахувати, скільки електроенергії витрачає за місяць і якою є її вартість. Рефлексія учитель до учнів. Які ключові слова були у нас на уроці. Що сподобалося на уроці. Чи збагатився твій життєвий досвід після цього уроку.

Чи знадобляться отримані знання на уроці у повсякденному житті. Чи можуть знання з фізики попередити нещасний випадок чи захистити в екстремальній ситуації. Підготувати з вивченої теми ребуси, кросворди. Підбиття підсумків уроку.

Оцінювання роботи учнів. Фізичне явище фізичний прилад фізична величина значення фізичної величини одиниця вимірювання фізичної величини. Поруч на дошці записані словосполучення напруга світіння електричної лампи амперметр ватт 200 дж нагрівання провідника зі струмом ампер потужність електричного струму 220 в. Вольтметр реостат 40 ом ом робота електричного струму нагрівання праски кількість теплоти джоуль 150 квт год 60 вт вимикач коротке замикання джерело електричного струму.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. № 5 критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. ірпінь, 2005 зінов’єва т. Формування ключових компетентностей учнів. № 42 - 43 компетентнісний підхід в сучасній освіті. Світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики. С 2004 проблема формування мотивації у навчальній діяльності. Мауп, 2002 гельфгарт і. – х 2002 тульчинський м. Качественные задачи по физике.

Просвещение, 1972 рымкевич а. Просвещение, 1984 лукашик в. Просвещение, 1987 лукашик в. Освіта, 1993 демкович в. Звіт учителя бінарний урок з фізики та математики в 5 класі. Дії з натуральними числами. ) урок фізики в 10 класі тема тема. Внесок українських учених у розвиток космонавтики. Успіхи в освоєнні космічного простору урок природознавства у 5 класі вчитель - методист біології чорнявщинської. Всесвіту, його будову; розвивати уявлення про навколишній світ, допитливість, формувати науковий світогляд, навички колективної діяльності. Економне використання води, електроенергії, газу, тепла урок української мови у 6 - му класі тема уроку.

Велика буква і лапки у власних назвах мета уроку.

Удосконалювати навички учнів розрізняти іменники, що означають загальні і власні назви, поглиблювати знання школярів. Урок фізики в 10 класі >17. Сучасні наземні телескопи. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Тема уроку календарно - тематичне планування уроків природознавства у 5 класі за програмою 2012 року урок літератури рідного краю у 8 клас і «чи можна зрозуміти душу.

Урок літератури рідного краю у 8 класі «чи можна зрозуміти душу.

Урок №1 радіанне вимірювання кутів мета уроку.

Ввести поняття радіанного вимірювання кутів; пояснити механізм переведення кутів з радіанної міри в градусну та навпаки. План - конспект уроку з математики в 6 класі зверніть увагу на епіграфи нашого уроку.

Сьогодні ми будемо доводити, що математика – це не суха наука, що з її допомоги можна створювати. Знайомимо вас із гдз до збірника задач з фізики для 8 класу.

Які основні теми з фізики, що вивчаються учнями у 8 класі. Збірник задач авторства і. Ненашева подає такі розділи, як теплові та електричні явища та електричний струм. Без знань про ці фізичні процеси людина наражає себе не тільки на небезпеку, а й елементарну соромливу некомпетентність у питаннях побутового життя. Уникнути цієї невідомості можна разом з готовими домашніми завданнями до збірника задач з фізики для 8 класу.

Ці відповіді дають рішення до всіх питань, які виникають у восьмикласників. Решебник поділений на розділи та параграфи, аби знайти необхідне гдз можна було швидко і зручно. Ділимось думкою експертів. Решебник слугує своєрідним транслятором від автора до читача, він покликаний полегшити непростий процес навчання і пояснити учням незрозумілі теми. А наслідком заглиблення у фізичні явища і їх суть стане висока успішність у школі. Тепер восьмикласникам стало набагато цікавіше навчатись, адже тепер їм є куди звернутись за порадою – на наш сайт gdz4you. Зберігаємо гдз цілодобово. Кажуть, що безплатний сир тільки в мишоловці. У такому випадку наш портал – це пастка для всіх восьмикласників, які знаходяться у пошуках безкоштовно гдз, яким можна користуватись без реєстрації. Шукаєте гдз з алгебри. Наш портал дбає про всебічну забезпеченість своїх користувачів якісними відповідями. Ми пропонуємо вам скористатись одним із них, а саме готовими домашніми завданнями з алгебри для 8 класу, які забезпечать восьмикласникам 12 балів за будь - які види робіт з цього предмету.

Збірник запитань і задач з фізики лукашик cadtugu’s diary. Контрольные работы в новом формате онлайн кирик л. Теперь все гдз по физике 7 класс собраны на одном сайте.

Збірник задач з фізики. Физика сборник задач. Примеры решений задач по физике выпускных экзаменов, вступительных. Сборник разноуровневых заданий по физике гельфгат и. И др и ответы к сборнику разноур. Решебник по физике 9 класс исаченкова, пальчик, сокольский 2010. Гдз сборник задач по физике для 9 класс лукашик, иванова 2012 решебник (гдз). 9 класс божинова, кирюхин, кирюхина решебник по физике 9 класс л. Нет нужного решебника. Сборник задач по физике.

Учебники, пособия, сборник заданий и самостоятельных работ онлайн. Відповіді до збірника задач з фізики за 7 клас і. Гельфгат, які являють собою скоріше методичку, ніж решебник. Тести складено відповідно до базової програми шкільного курсу фізики. Кожен тест має 2 варіанти і включає від 5 до 30 завдань, що стосуються до певного розділу програми. Розв’язання задач, відповіді на питання, підказки до лабораторних робіт. У посібнику вміщено розв’язки та відповіді до всіх задач, вправ та запитань для самоперевірки із відомого підручника для 9 класу загальноосвітніх шкіл, гімназій та ліцеїв гуманітарного профілю. Решения задач, ответы на вопросы, подсказки к лабораторным работам. Для гимназий и классов гуманитарного профиля”. Для лицеев и классов естественнонаучного профиля”. У посібнику подаються основні поняття, закони та формули курсу фізики 9 класу.

Пропонуються тестові, контрольні роботи для перевірки та самоконтролю засвоєння матеріалу.

Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (9 - 11 класи). – кам’янець - подільський. Пропонуються завдання, орієнтовані на певний еталон засвоєння навчального матеріалу (пізнавальної задачі). Від заучування до повного володіння знаннями, навичками, уміннями та переконаннями. Збірник містить близько 600 задач з усіх розділів курсу фізики за програмами 10 - 11 класів середньої школи з поглибленим вивченням фізики. У кожному розділі збірника є як прості задачі, призначені для первинного ознайомлення з методикою розв’язання, так і більш складні, що є невеличкими фізичними дослідами. 100 конкурсних задач із фізики. Шкіл та абітурієнтів вузів. У довіднику наведено приклади конкурсних задач з фізики, які пропонувалися на вступних екзаменах або співбесідах у київських вузах. Матеріал систематизовано у трьох розділах. 1001 задача по физике с ответами, указаниями, решениями. – 4 - е изд стереотип. Центр “развивающее обучение”. Центр “инновации в науке, технике, образовании”, 1996. Збірник включає питання і задачі з усіх розділів програми вступних іспитів у вузи з підвищеними вимогами щодо фізики. Серед них багато цікавих і оригінальних запитань і задач, що пропонувалися в різних вузах технічного і фізичного профілів. Рымкевич “зборник задач по физике” (изд. Навчальний посібник американського вченого охоплює великий матеріал з усіх розділів класичної і сучасної фізики, поданий доступно й цікаво. Особлива увага приділяється детальному викладу фізичних законів і вирішенню задач. У першому томі розглядається кінематика, динаміка, гідродинаміка, коливання, хвилі, звук і термодинаміка; у другому – електрика, магнетизм, оптика, спеціальна теорія відносності, теорія елементарних часток. Виклад кожної теми починається з конкретних дослідів і спостережень, що, без сумніву, знайомі кожному.

Задачи повышенной сложности в курсе общей физики. Эдиториал урсс, 2001. Розв’язання до підручника є. Для учнів усіх типів шкіл. Розв’язання до підручника с. Реком решения, объяснения и ответы на вопросы, оформ. Всех лабораторних и практ. Работ, предусмотренных прогр. Розв’язання задач, відповіді на питання та підказки до лабораторних робіт. Для гімназій та класів гуманітарн. Для ліцеїв та класів природничо - наук. У збірнику подано 480 задач з елементарної фізики, що вивчається у середніх навчальних закладах. Для проведення самостійних та контрольних робіт з кожної теми підібрано 6 варіантів задач. Два останні з них містять задачі підвищеної складності, що можуть бути використані у класах з поглибленим вивченням фізики. У збірнику подано 384 задач з елементарної фізики, що вивчається у середніх навчальних закладах. У посібнику подано задачі–дослідження, розв’язування яких, передбачає самостійний пошук інформації, використання міжпредметних зв’язків. Після умови задачі подаються розв’язки. Видання містить 6 робіт з курсу фізики 11 класу загальноосвітньої школи, а також узагальнюючі роботи за курс 11 класу та за повний курс загальноосвітньої школи. Збірник складають понад 1100 задач з елементарної фізики, які задовольнять потреби і учнів середньої школи, і абітурієнтів, що готуються до вступних екзаменів з фізики. Розв’язання всіх задач. У довіднику вміщено докладне розв’язання задач з поясненням. Особливу увагу звернено на фізичний зміст задачі. Докладно розглянуто фізичні процеси і закони, за допомогою яких розв’язується задача. До збірника ввійшли задачі з усіх розділів курсу фізики для 8 - 10 класів середньої школи. Розташування задач відповідає структурі навчальних програм та підручників. Для вступників до поділь. – кам’янець - подільський, 2003.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

решебник planet of english