історії для інстаграму
Ми зібрали найкорисніші додатки, які допоможуть у втіленні будь - яких фантазій і зроблять ваші сторіс по - справжньому особливими. Майже всі з них є і на android. У ньому зібрано більше 150 стильних шаблонів. 25 повністю безкоштовних, ще 4 можна отримати за підписку на інстаграм, інші розміщені в платних колекціях. Кожний додатковий набір можна купити за 30 - 60 гривень, але безкоштовних шаблонів цілком достатньо, щоб почати створювати красиві сторіс. Додаток аналогічний unfold, але у нього вибір шаблонів набагато більший, навіть серед безкоштовних варіантів. А ще тут є вбудований редактор фотографій, анімовані сторіс і готові обкладинки для highlights. Вам залишається тільки завантажити фотографії, додати або прибрати текст і при бажанні змінити колір фону.
Кілька секунд, і класні сторіс вже готові. Платні колекції можна купити окремо або купити підписку за 90 гривень на місяць і 790 рублів на рік. Ще один додаток для класних фотоколажів. У додатку велика колекція стікерів, фільтрів, текстурованих фонів і шрифтів. Ви не прив язані до готових шаблонів. Всі елементи можна обертати, збільшувати і комбінувати в будь - якому порядку.
Nichi - це відмінна можливість зробити ваші сторіс унікальними. Взагалі додаток over не призначене для сторіс, але в ньому можна зробити щось дуже гарне і незвичайне за допомогою тексту і милих графічних деталей. є різні стікери, рамки для фото і близько 30 шрифтів. Якщо немає своїх фотографій, можна знайти їх на безкоштовному фотостоці unsplash - пошук відразу вбудований в додаток. Додаток instories - просто знахідка для створення красивих сторіс. З його допомогою ви можете додати їм динаміки, адже всі шаблони - анімовані. У додатку 9 колекцій для шаблонів. Одна з них - minimal - безкоштовна і містить в собі 14 різних варіацій, інші доступні за передплатою. Кожен шаблон можна підлаштувати під свій смак. Від кольору фону до ефектів анімації. Доступно 23 шрифту, і всі підтримують російську мову.
В шаблони можна завантажувати як фото, так і відео. Потрібно тільки вибрати шаблон з відповідною анімацією і додати свої відео, написи і знімки. У додатку є 40 різних шаблонів, які розбиті по колекціях. Всі шаблони можна редагувати. Виглядає це дійсно дуже круто. Щоб отримати доступ до всіх шаблонах, потрібно купити підписку.
Щомісячний платіж - 280 гривень, при оплаті відразу за рік - 1200 гривень. Багатьом це додаток відомо тим, що там класно додавати написи до фотографій. Але насправді в ньому ще є зручний функціонал для створення колажів, постерів і макетів. А ще 54 шрифту, половина з яких підтримують кирилицю. Багато текстових стікерів безкоштовні, а за додаткову плату можна створювати власні написи. Напевно, найпопулярніший додаток для монтажу відео. Тут можна прискорювати і сповільнювати відео, накладати фільтри і музику, записувати закадровий текст і прокручувати відео в зворотному порядку.
Якщо відео не підходить за розміром, його можна обрізати під формат 9. Найприємніше, що розбиратися з додатком довго не доведеться. Ви створите крутий ролик для сторіс буквально за пару рухів. Безкоштовно; за видалення водяного знака, відключення реклами та доступ до платних стікерів - 80 гривень на місяць або 270 гривень в рік. Тут є безліч іконок, фонів, шрифтів, які можна редагувати, змінювати кольори і розташовувати так, як хочеться. У додатку багато різних шаблонів, які розділені за категоріями. Metal, text, wreaths, marble, watercolor і інші. Питання для історії в instagram дозволяють створити опитування або голосування. Це дозволяє залучити нових відвідувачів і зацікавити старих передплатників. Види запитань в історію instagram. Напис на кнопці можна змінити, але за фактом користувач завжди має вибір тільки з двох варіантів. Наприклад, запитайте, чи подобається вашим передплатникам формат фотографій або відео, варто викладати огляд книги, який колір обрати і пр. Комерційні організації можуть викладати в instagram фото новинки або виконаної послуги (манікюр, зачіска тощо) і питати, подобається чи ні. Це дозволить заздалегідь оцінити реакцію цільової аудиторії на новинку.
Як правильно скласти питання. Перш за все, оцініть цільову аудиторію. Навіть найшаленіші питання для інстаграмма в історію можуть бути не зрозумілі і не прийняті. Аналіз цільової аудиторії завжди має під собою статистичну основу.
Скористайтесь сервісом, який покаже не лише кількість підписників, але і дасть уявлення про їх полі, геолокаціі і т. Проводячи рекламні компанії, ви повинні бачити зміна динаміки відвідувань. Це допоможе проаналізувати аудиторію і підібрати питання в історії в инстаграме.
Для початківців користувачів статистика безкоштовна (до 1 000 передплатників). Далі за аналіз одну людину береться одна копійка. Таким чином, до 2 000 – 199 рублів. А далі ціна вираховується виходячи їх числа передплатників. Дуже зручний і вигідний інструмент. Як додати опитування. Змініть варіанти відповіді за необхідності і торкніться галочки в правому верхньому куті. У комерційній рекламі опитування повинні стосуватися продукту або послуг, але бути подані в цікавій і цікавій формі. Наприклад, викладіть фото морозива, яке полито незвичайної глазур’ю (синьої або зеленої). і запитайте, чи приваблює користувачів все незвичайне.
Це допоможе провести дослідження, визначити переваги аудиторії, спланувати майбутнє захід в залежності від побажань користувачів — прекрасний спосіб отримати зворотний зв’язок. Багато для історії з питаннями в instagram використовують малюнки з галереї, які заздалегідь готуються в текстовому редакторі. Щоб зображення не розтягувалося і не обрізувалося, воно повинно мати певний розмір і пропорцію. Слід враховувати і колірну гамму.
Текст опитування в історії пишеться білим кольором, а відповіді зеленим і рожевим. Тому стежте, щоб опитування для інста сторі не зливався з фоном. Можна просто заштрихувати частина малюнка, щоб на цьому місці розмістити питання. Як подивитися результат. Опитування, вікторини, інтерактив. Якщо ви ведете акаунт в інстаграм, але не викладаєте сторіс, то робите помилку.
Instagram stories допомагають розкрутити профіль і залучити нових підписників. Це фото і відео тривалістю не більше 15 секунд, які зникають через 24 години. У них може бути реклама, анонс якоїсь події або просто важливий меседж. Щоб утримати увагу підписників на своєму акаунті, радимо постити сторіс якомога частіше.
Не знаєте, що публікувати в історіях. У цій статті ми поділимося ідеями сторіс для різних типів акаунтів. Для instagram stories. Для особистого облікового запису.
Знімайте цікаві моменти з життя та покажіть підписникам, як пройшов ваш сьогоднішній день. Можна змонтувати сторіс з фото і коротких відео і відзначити хештегом деньза15секунд. Попросіть підписників допомогти з вибором одягу, книги або цікавого фільму.
їм буде приємно взяти участь у вашому житті. Можна також створювати опитування в сторіс, наприклад, запитати, що підписники більше люблять – йогу або пробіжку вранці. Фоловерів цікаво знати, які місця ви відвідуєте.
Додайте хештег геолокації і показуйте сторіс з подорожей, ділових поїздок, зустрічей з друзями. Приколи, вірусні відео та іншої розважальний контент завжди привертають увагу.
Але не варто брати картинки і відео з інтернету – підписникам цікавіше дивитися сторіс з вашою участю. Функція бумеранг дозволяє викладати закільцьовані сторіс. А за допомогою зворотного перемотування можна робити забавні ролики, де ви, наприклад, ходите задом - наперед. Перетворіть цей формат в гру, – заспівайте пісню і включіть зворотнє перемотування. Нехай підписники вгадують, що це за пісня. Якщо часу багато і хочеться креативу, можна придумати серіал з персонажем і показувати його в сторіс. Наприклад, про носок, який гуляє по квартирі або картоплину, що тікає з кухні. Ви тільки що навчилися грати на гітарі ногами. Змогли не спати три доби. Відмили сковорідку, забуту на кухні тиждень тому.
Терміново розкажіть всім, як ви це зробили. Люди люблять лайфхак. У сторіс є інтерактивний стікер – емодзі - слайдер. Він дозволяє фоловерів відповідати на питання за допомогою перетягування смайла. Так підписники можуть поділитися з вами своїми почуттями та емоціями без слів. Можна запитати, наскільки крутий новий фільм, який у друзів настрій, чи подобається їм ваша нова фотка. Зручно тим, що не потрібно самим придумувати нові теми. Просто отримуйте питання від підписників, вибирайте найцікавіші з них і відповідайте в наступних відео. Придумайте питання з варіантами відповідей (до чотирьох). Якщо підписник вгадав правильну відповідь, то побачить салют. Якщо немає, то невірна відповідь подсветится червоним кольором, а вірний зеленим. Результати голосування з’являться в налаштуваннях сторіс. Це може бути корисним і для комерційного аккаунта, наприклад, дарувати знижку або грошові призи тим, хто правильно відповів на питання. Для комерційного аккаунта. Розповідайте підписникам про майбутні онлайн і оффлайн події – вебінарі, презентації товару, відкриття нового магазину і так далі. Такі історії допомагають бути ближче до клієнта. Покажіть процес виготовлення товару, ваш офіс, співробітників, як ви проводите час під час перерв. Люди люблять подарунки. Зробіть конкурс в інстаграм і розіграйте подарунковий сертифікат, знижку, квиток на захід в обмін на репости. Приріст нових підписників гарантований. Показуйте підписників, які виграли конкурс. А також клієнтів з вашим товаром. Це підвищить довіру серед інших фоловерів. Для того, щоб клієнти викладали фото з товаром і ставили хештег, можна мотивувати їх знижками і подарунками. Якщо підписники занадто часто ставлять одні і ті ж питання, можна зробити сторіс з відповідями і закріпити його в актуальних історіях. Продемонструйте підписникам, як можна використовувати ваш товар. Наприклад, якщо ви продаєте картини, покажіть, як вони будуть виглядати в інтер’єрі. Якщо одяг, зробіть сторіс з модними образами. Рано чи пізно зацікавлений підписник запитає про ціну.
Щоб не витрачати час, відповідаючи в директ, викладайте кілька сторіс з цінами на кожен конкретний товар або послугу.
Що нового відбулося в компанії за сьогоднішній день. З’явилася ще одна послуга, знизилися ціни, добавлена. Якась функція на сайті – все це важливо вчасно доносити до підписників. Зараз майже у кожної компанії або фахівця є розділ блогу на сайті. Вийшла нова стаття – повідомте про це в сторіс. Також можна додати посилання в сторіс на свій сайт. Обидві функції доступні тим, у кого більше 10 тисяч фоловерів. Таймер зворотного відліку в сторіс показує дату, час і назва якоїсь події. Фоловерів може підписатися на подію та стежити за початком його старту.
В налаштуваннях можна дозволити підписникам включати нагадування таймера і ділитися сторіс з друзями. Таймер можна використовувати для анонсів заходів, проведення швидких конкурсів, спонуканні фоловерів зробити покупку, поки не закінчилася акція. Це був перелік готових ідей, які підійдуть для будь - кого. Беріть і адаптуйте їх під свій аккаунт. Наприклад, якщо у вас туристичне агентство – робіть вікторини та опитування про подорожі, якщо особистий блог присвячений smm, то розповідайте як ви буваєте на конференціях і діліться лайфхак по просуванню. Обожнюю технології в сучасному світі. Хоча частенько і замислююся над тим, як далеко вони нас заведуть. Не те, щоб я прям і знаюся на ядрах, пікселях, коллайдерах і інших парсеках. Просто приходжу в захват від того, що може в творчому пориві вигадати людський розум. 1 знайти лайкнуті пости. інколи ми бездумно лайкаємо пости у стрічці, а за декілька днів розуміємо, що потрібно якийсь із них знайти. Варіантів усього два. Можна гортати стрічку знову, поки не знайдеш потрібну інформацію, а можна зазирнути у спеціальну вкладку.
2 переглянути свою активність. Перегляд цієї інформації може відкрити очі на те, скільки часу ти витрачаєш на гортання інста - стрічки. Водночас там є ще й супер корисна функція — подивитися список відкритих через додаток посилань. Нарешті ти зможеш дочитати ту статтю або знайти товар, який бачив( - ла) в рекламі на днях. 3 забрати відмітку на фото. Ми всі обираємо фото, на яких вийшли добре саме ми, навіть якщо там є й інші люди. У такому разі невдалі фото, де нас відмітили, можна прибрати з профілю і зняти відмітку.
Після цього з’явиться кнопка на сторінці для зв’язку з тобою, і тобі покажуть статистику.
За додаткову плату з’явиться можливість рекламувати свої фотографії. До речі, після підключення послуги можна обрати, як підписати свою сторінку.
Персональний блог, компанія чи якось інакше.
5 збережені та їх колекції. Можеш не боятися, що втратиш якийсь класний пост. Тобі всього лише треба його зберегти, натиснувши прапорець під ним. Також можна додавати все збережене в різні колекції та продивлятися гарні фотографії, коли з’явиться вільна хвилинка. Сам розділ зі збереженими можна знайти в меню праворуч у своєму профілі. Це також працює, коли самостійно вказуєш свою локацію і потім у пості тиснеш на неї. А можливо, так тобі вдасться знайти цікаві місця і поділитися ними зі світом. 7 сповіщення про новий пост. є люди, чиї пости не хочеться пропускати. Друзі, рідні, а може, хтось із дуже класним профілем. Однак якщо перебрати з підписками, то гортати стрічку доведеться вічність, щоб проглянути все нове.
Тож увімкни сповіщення про нові пости, зайшовши на сторінку потрібної людини. Ці нехитрі дії також вплинуть на те, де будуть розміщені публікації з цього профілю у твоїй стрічці. Вони будуть вище, аніж інші. 8 видаляй та поновлюй. Архівування – дуже корисна функція, особливо коли тобі періодично набридають опубліковані записи. Так ти прибереш фото, але всі лайки, коментарі та статистика збережуться, просто ніхто, окрім тебе, більше не зможе їх побачити. Якщо ж захочеш повернути заархівоване, то воно з’явиться на тому самому місці сторінки, де було. 9 однорідний фон в історіях. Можливо, ти з тих, хто любить заливати всі фото чи відео в історії напівпрозорим кольором, щоб текст було краще видно. Тож наступного разу просто вибери потрібні налаштування пензля і затисни на кілька секунд певний колір замість того, щоб водити пальцем по всьому екрану.
«пости зі словами або тегами, які ви шукаєте, заохочують поведінку, яка може призвести до шкоди здоров’ю або навіть смерті. Саме такий напис з’явиться на екрані. Пости все одно зможеш побачити, але попередження буде в усякому разі. Щоправда, коли шукаєш українською, таке застереження поки не бачиш. Натомість можеш спробувати запит англійською або російською. Якщо твій профіль набрав обертів, тоді ти, напевне, можеш бачити, що не всі коментарі приємні. і ось уже жоден троль не може тебе діставати. До речі, функція щодо окремих людей доступна для історій. 15 кращих додатків для історій. Програми для сторіс в instagram — програми, що спрощують роботу з корисним інструментом соціальної мережі підвищують його функціонал. Найбільший інтерес викликає у користувачів софт, що дозволяє переглядати чужі профілі, скачувати інформацію з історій і здійснювати обробку контенту (відео, фото тощо). Нижче розглянемо топ - 15 кращих додатків для історій в instagram, які варті уваги. Виділимо їх функції, особливості та оцінку користувачів. Кращі програми для перегляду сторіс в инстраграм. Деякі люди хочуть залишитися інкогніто при перегляді профілів інших користувачів. У такому випадку можна використовувати програму для вивчення сторіс без стандартного входу в соціальну мережу та підписки на новини людини. Виділимо кращі рішення. Story stalker — додаток, через яке можна дивитися історії instagram, не розкриваючи особистості. Софт відрізняється зручним інтерфейсом, легкістю установки і ефективністю. За статистикою гугл плей програма отримала безліч позитивних відгуків, а середня оцінка на момент написання статті 3, 7. Головна функція анонімний перегляд сторіс в instagram. В останній версії виправлена помилка, пов’язана з здійсненням покупки через програму.
Для установки на телефон необхідний андроїд від 4. Розмір софта — 25 мб. Ghosty — універсальна програма для сторіс в instagram, що дозволяє переглядати приховані профілі користувачів. Після установки можна дивитися дані по всіх сторінок в соцмережі, в тому числі прихованим. Доступний не тільки переглядати, але і завантаження фото і відео з профілів. Крім того, відкривається доступ до додаткових функцій, пов’язаних з instagram. Розробники регулярно проводять оновлення і виправляють помилки. Середня оцінка програми в плей маркет — 3, 3. Користувачі відзначають, що програма реально бачить закриті акаунти, але не обходиться без збоїв в роботі і помилок. Anonymous story viewer для instagram. Anonymous story viewer для instagram — унікальне додаток, щоб переглядати історію в инстаграме без залишення слідів. За допомогою софтвера можна непомітно дивитися сторіс в соціальній мережі зі збереженням конфіденційності, завантажувати історії, фото і відео. Плюси по простому і зручному дизайні, миттєвої завантаження з підсвічуванням і відсутність нав’язливих оголошень. Програма надається для користування абсолютно безкоштовно. Середня оцінка anonymous story viewer для instagram на play market — 3, 5. Кількість позитивних відгуків досить висока, але останнім часом помічені деякі скарги на роботу програми. Анонімні історії viewer pro. Розглядаючи програми для сторіс в instagram, не можна обійти і viewer pro. За допомогою програми можна анонімно переглядати профілі інших людей, не переживаючи за розкриття особистості. Щоб дивитися сторіс, не обов’язково мати обліковий запис або встановлювати додаток instagram. Софт використовує власну базу для надання інформації своїм користувачам. Після входу в програму можна переглядати сторіс, відео або фото іншої людини. Додаток чистить історію після вивчення профілю, що додатково підвищує рівень захисту.
Запитується профіль, за яким необхідна інформація; відбувається підключення до серверів і перевірка наявності профілю і кількості історій; підготовка до перегляду інформації в анонімному режимі. За бажанням можна завантажити дані. Розробники софта попереджають про наступне.
Не варто завантажувати фото або відео без дозволу власника; програма ніяк не пов’язана з соціальною мережею instagram; функція доступна для загальних профілів. Програма має низьку оцінку (2, 9) та низку скарг з боку користувачів. Але можна спробувати в якості альтернативи, а при відсутності результату видалити. Тут ми зробили добірку іконок — вибирай будь - яку.
Кращі програми для скачування сторіс в instagram. Деяким користувачам недостатньо просто дивитися stories. Вони хочуть зберегти дані у себе на телефоні. У такому випадку знадобиться розширення для скачування історій instagram. У розпорядженні користувачів безліч програм, але ми розглянемо найбільш популярні. Додаток story save — софт, що дозволяє зберігати і обмінюватися сторіс, фото та відео з профілів instagram. Після входу в story save можна закачувати історії, зберігати їх на телефоні і відразу ділитися в соцмережах. За відрізняється простотою застосування, високою швидкістю завантаження, можливістю зберігання фото і відео. Розробники попереджають, що скачування чужого контенту не заохочується. В ідеалі необхідно отримати дозвіл від власників, а після цього використовувати конфіденційну інформацію. Додаток story save не пов’язано з instagram і є незалежним по. Середня оцінка серед користувачів 3, 6. А тут розповімо як підписувати цитати. Софт story saver for instagram не даремно входить у топ додатків для сториз, адже пропонує розширений функціонал і проста в застосуванні. З її допомогою можна легко зберігати на мобільному телефоні відео і фотографії з історій соціальної мережі і igtv. Надалі можна робити репости з збереженої інформації. Швидке завантаження історій на телефон всього в три кроки. Доступ до репостам фотографій і відеороликів, публікація в твіттер і фейсбук. Потужний диспетчер завантаження, у тому числі у фоновому режимі. є доступ до переліку завантажених файлів. Підтримка декількох акаунтів; пошук користувачів; вхід через instagram або фейсбук; перегляд відео через вбудовану програму; створення закладок для обраних записів; зручний і зрозумілий інтерфейс. Софт story saver for instagram має безліч позитивних коментарів та загальну оцінку 4, 7. Люди відзначають зручність програми, легкість збереження необхідної інформації, продуманий функціонал, можливість скачування сторіс не тільки з відкритих, але і закритих профілів instagram. Програма для скачування історій з instagram stories downloader дозволяє зберігати інформацію на смартфоні, а надалі робити репости в соціальній мережі. Софт дозволяє завантажувати історії тих користувачів, на які ви підписані, з можливістю пошуку по імені. Для збереження сторіс необхідно увійти в акаунт. Для використання програми встановіть його на смартфон, увійдіть у instagram, а після цього виберіть людей, на яких ви підписані. З цього моменту можна бачити і качати їх сторіс, а також робити репости. Для початку необхідно увійти в систему, яка зберігає і не використовує конфіденційні дані. Додаток має високу оцінку серед користувачів instagram (4, 7). З недоліків виділяється відсутність можливості додавати в закладки, періодичні збої в роботі. На думку багатьох любителів соціальних мереж, це краща програма для історії в instagram, що дозволяє зберігати фото і відео з instagram, спостерігати за прямими ефірами і історіями у відкритих користувачів. Відсутність вимог до авторизації; повна анонімність і можливість установки пароля на програму; інформування про нових історіях; завантаження сторіс, постів і хайлайтов; участь в онлайн - ефірах і т. Анонімне вивчення і скачування сторіс; збереження фотографій і відео; перегляд прямих трансляцій; функція пошуку людини; можливість роботи без авторизації. Розробники регулярно додають оновлення і усувають баги програми. Середня оцінка додатки 3. Користувачі скаржаться, що останнім часом софт часто вилітає і з’явилося багато реклами. Про те, як відзначити людини в сторі тут. історія — безкоштовний додаток для сториз, що дозволяє завантажувати фотографії або відео з instagram в телефоні. Надалі збережену інформацію можна переносити до себе на сторінку соціальної мережі. До особливостей по відноситься швидке збереження історії, можливість репоста, зберігання даних на телефон. Надалі сторіс можна переглядати каналу або історії пошуку.
Середня оцінка користувачів 4, 7. Люди відзначають високу якість програми для instagram. єдина скарга, яка найчастіше зустрічається, стосується реклами. Після підключення платній версії ця проблема зникає. Кращі програми для обробки сторіс в instagram. Багато користувачів не обмежуються простими фото або відео в історії. Вони шукають додатки для крутих сторіс, що дозволяють створити витвір мистецтва у себе на сторінці. Розглянемо кілька програм, які наближають користувача до вирішення поставленого завдання. Додаток storyart дозволяє робити сторіс в instagram по - справжньому унікальним. Програма застосовується для редагування історій і має більше 1000 крутих шаблонів. З її допомогою можна створювати унікальні макети і збільшувати кількість передплатників. Редагування відео або фотографій із застосуванням спеціальних інструментів або фільтрів; додавання шаблонів високої якості з різними межами і стилями; створення оригінальної обкладинки з логотипами і спеціальними знаками; відображення цитат, статусу і підпису.
У storyart доступно понад 1000 шаблонів з різною формою та кольорами, більше 60 різних тем, анімовані шаблони і багато іншого. Передбачені інструменти для внесення правок у фотографії і відео в сторіс, є можливість зміни тексту і регулювання швидкості відео. Додаток має високу оцінку 4, 6. Доступна платна і безкоштовна версія. Якщо вам потрібна програма для відео сторіс в instagram, inshot — найкраще рішення. З його допомогою можна обробляти фотографії і відеоролики абсолютно безкоштовно і без розміщення водяних знаків на готовій роботі. Можливості софта дозволяють повертати, обрізати, об’єднувати, монтувати, уповільнювати і прискорювати ролик декількома натисканнями. Крім того, за допомогою програми можна редагувати фотографії та колажі. Професійний відеоредактор — обробка і з’єднання, додавання тексту і спецефектів, підтримка безлічі форматів; музика — додавання музичних файлів на відео, зміна гучності, синхронізація картинки і звуку; відео — нарізка і обрізання відео (за розміром, довжині, ширині), його збереження. Це найкраще додаток для нарізки сториз, що дозволяє робити колаж, встановлювати фільтри, розмивати відео і вирішувати інші задачі. історії для інстаграму як створювали instagram і яким він буде через пару років. і чому з компанії пішли засновники. Мало хто знає, хто такі кевін сістром і майк крігер, але саме вони є творцями соціальної мережі, якою користується 1 млрд осіб. Ці хлопці придумали використовувати фотофільтри і змусили нас піднімати телефони на концертах. 25 вересня стало відомо, що сістром і крігер залишають компанію. Давайте згадаємо, як все починалося. Після закінчення стенфорда сістром влаштувався в google. Два роки він займався маркетинговими проектами для gmail і calendar. Потім він перейшов до підрозділу злиття і поглинань google. Тут він дізнався про угоди в технологічному світі і сумах, які на них йдуть. У 2009 році сістром втомився від роботи в корпорації, вирішив змінити обстановку і приєднався до стартапу nextstop. Компанія створювала сервіс рекомендацій для мандрівників і туристів. Сістром писав код і створював різні додатки для nextstop, в тому числі ігри, пов язані з фотографіями. Працюючи в nextstop, сістром все більше думав над власним проектом. Його цікавила фотографія. В 2009 році foursquare показав, що у проектів в цій сфері є потенціал. Сістром вирішив створити свою версію foursquare, в якій можна вказувати геолокацію, обмінюватися фотографіями і повідомленнями. Він вирішив назвати проект burbn в честь свого улюбленого напою — бурбона. Про свою ідею він розповів на зустрічі венчурних капіталістів в madrone art bar. Такий додаток зацікавив стіва андерсона з фірми baseline ventures. Він погодився вкласти в проект $250 000, але попросив сістрома знайти співзасновника. Стільки ж інвестував фонд andreessen horowitz. Сістром все ж запустив burbn самостійно, хоча і шукав компаньйона. На той момент сістром і крігер вже дружили. Одного разу кевін попросив друга встановити свій додаток, крігеру він сподобався. Через місяць сістром переконав його покинути meebo і перейти у свій проект. У перший же день спільної роботи сістром зрозумів, що його проект не зможе здолати foursquare. Засновники вирішили швидко переорієнтуватися і за 2 тижні перетворили його в фотохосінг. Крігер зайнявся додатком під ios, а сістром — серверною частиною. Фінальний додаток для iphone не вразив обох. Невідомо, чим би все закінчилося, якби не подруга сістрома. Вона запитала його, як один з друзів розміщує в мережі настільки гарні фото. Сістром знав, що вся справа в фільтрах і тут же задумався про їх застосування в своєму сервісі. Перший фільтр під назвою x - pro ii сістром написав на своєму ноутбуці в той же день. 6 грудня 2010 року сістром і крігер виклали в appstore додаток, яке тепер називався instagram. Instagram швидко набрав популярність. Позначилася не тільки якість, але і те, що до розміщення на appstore додаток тестували друзі засновників, які мали вплив в долині. За добу додаток завантажили 25 000 разів. Через місяць у додатка був уже мільйон користувачів. Сервера ледь витримували навантаження, стартапу довелося терміново переїжджати на amazon. Про instagram встигли написати більшість технологічних видань. Успіх виявився величезним, instagram вимагав максимальної уваги засновників, інженери компанії постійно ходили з ноутбуками. Проблеми виникали несподівано, працювати доводилося в будь - який час доби, вихідні дні та свята. Але зусилля були варті того. У 2012 році instagram користувалися 30 млн чоловік. В цей же час проектом зацікавився марк цукерберг. Він уже був знайомий з сістромом. Коли кевін навчався на останньому курсі, вони вечеряли разом. Тоді цукерберг запропонував йому піти з університету в facebook і створити фотосервіс для соцмережі. Але сістром вибрав google. В результаті цукерберг оцінив перспективи компанії і запропонував за неї $1 млрд. У той час instagram нічого не заробляв, а засновники витрачали гроші на забезпечення безперебійної роботи. Продаж допоміг би сервісу продовжити розвиток без проблем з грошима і серверами. Сістром і крігер погодилися. Угода перетворила 14 співробітників компанії на мільйонерів. Але все виявилося не так добре, як виглядало спочатку.
Facebook заплатив готівкою і акціями, які незабаром впали в ціні. Тому instagram обійшовся цукербергу тільки в $715 млн. До того ж протягом шести років аудиторія instagram зросла до 1 млрд осіб, а вартість збільшилася до $100 млрд. З явилися проблеми і в керівництві. При покупці цукерберг обіцяв instagram повну автономію, і спочатку він дотримувався своїх слів. Штат поступово розширився до 350 чоловік, сістром позбувся щоденних проблем і зайнявся стратегічним розвитком сервісу.
Завдяки можливостям facebook сістром і крігер змогли вивести платформу на новий рівень. У 2015 році акціонери facebook відкрито висловили невдоволення тим, що куплені компанії не заробляють. Ситуацію довелося виправляти, і вже в серпні instagram запустила власні іструменти для показу реклами. У 2017 році кількість рекламодавців додатки перевищило 1 млн. Згодом розбіжності між цукербергом і сістромом почали рости. Вони часто сперечалися між собою щодо подальшого розвитку instagram. Також зростала залежність instagram від материнської компанії. Особливо сильно позначився недавній перехід віце - президента по продукту instagram кевіна вейла в блокчейн - команду.
Вакантну посаду зайняв адам моссера. З його допомогою директор з маркетингу facebook кріс кокс почав тиснути на instagram і просувати потрібні йому рішення. Все закінчилося звільненням сістрома і кригера. Хто прийде на їхнє місце поки невідомо, але швидше за все нас чекає новий, більш орієнтований на прибуток instagram. і все вірно, instagram stories – це унікальний шанс оживити свій контент, додати мімімішності, гумору, отримати цінну інформацію шляхом взаємодії з аудиторією, чи відійти від візуальності профілю, яка вимагає щодня вже запланований певний пост. Оце я вам я смм - спеціаліст кажу – інстаграм історії – це шанс не втратити інтересу до свого проекту і випускати свій креатив назовні. Тоді 5 зірочок за статтю в самому низу, як знак згоди, ггг. А тепер до справи, про що ми сьогодні “говоримо” з вами. А про масштабне і мегакруте дослідження, яке провели buffer спільно з delmondo, проаналізувавши більше 15 000 instagram stories від більш ніж 200 провідних брендів світу.
Поїхали – буде цікаво. На сьогодні користувачів, і то таких активних в інстаргам є понад, на хвилиночку 400 мільйонів. Уявіть тільки і усі вони гортають стрічку новин і дивляться історії щодня. Шкода, що в статті не вставиш смайлу, того, що з відкритим ротом від здивування тримає себе за голову.
3 найважливіших підсумка з дослідження buffer спільно з delmondo. А от і не чим більше тим краще, увага. Вже на 7 сторіс користувачі нудніше вас дивитися, сорі майкл – це бізнес, як то кажуть в народі. і запам’ятайте це правило – не більше 7 сторіс за 24 години і буде вам щастя. А, якщо не втримались, можна вже і 30 “зафігачити”, ітак після 7 сторіс користувач перейде далі. Тільки чесно, ви ще вірите в те, що є певний час, коли можна отримати зірку з неба, у вигляді 100500 лайків після виходу публікації. То всьо пшик, дослідження довело, що читає інстаграм користувач щодня в різний час, тоді, коли він той час має – облом. Нам smm - щикам треба потіти і потіти над створенням унікального та цікавого контенту.
Чим частіше сторіс появляються в стрічці новин, тим менше місця конкурентам залишається, тільки ми домовилися, не більше 7 на добу, ок. Охват в instagram stories для різних типів акаунтів. Споживчі товари або послуги розваги. Газети, новини, видавці спорт. Спортивні команди (в тому числі з кіберспорту), ліги і заходи. Отже цих 4 групи вздовж і впоперек міряли хто успішніше в просуванні за допомогою сторіс і виявилося, що спорт і бренди найуспішніше просувати в сторіс за кількістю показів. А ще спорт всіх переміг за частотою публікацій в місяць, а ось бренди в цій категорії на останньому місці. А так, як smm переважно просуває бренди – задумайтеся над цим, а знов ж таки, без фанатизму – 7 сторіс на добу.
Блін, де смайли, не цікаво писати ті статті. Ну і для підняття карми creative smm і мене, як головного копірайтера цієї компашки дарю вам секретні 3 стратегії просування instagram stories в 2019 році. Щодня заходьте у статистику, вивчайте дані, які там відображаються – це ваш орієнтир на успіх. Якщо ви робили опитування, опублікуйте результат, якщо використовували слайдер з емоджі, також публікуйте, задавали питання чи ще будь - який інший контакт. Публікуйте відгуки, побажання своїх клієнтів, усе, що неумісне в основних публікаціях. Отже, дослідження, що воно каже – це орієнтир для брендів на 2019 рік. Щоб витягти максимум з instagram stories, необхідно проаналізувати дані власних історій. Зверніть особливу увагу.
Показник переглядів охоплення та покази показник відмов та переходів різний час публікацій довжину історії. Враховуйте цю інформацію, щоб стати сильніше, популярніше та успішніше щодня, експериментуйте і обов’язково прислухайтеся до підписників. Хвилинка реклами, чесно і красиво. В creative smm вам нададуть консультації на будь - які питання з області інтернет - маркетингу, не стидайтеся – можливо одна консультація “перезагрузить” вас та вивільнить на волю того мега smm - щика, який ще до сих пір жив на стоках з фотками і робив рерайти.
Коментарі
Дописати коментар