технологія виготовлення м'якої іграшки

технологія виготовлення м'якої іграшки

Об’ємна аплікація з тканини та гудзиків. Раніше для набивання іграшки використовували солому, тирсу, стружку, вату, волокна бавовни тощо. Сьогодні доцільно взяти сучасні матеріали – синтепон, штучну вату, синтетичні гранули. Виготовлення м’якої іграшки “котик” урок 30. Виготовлення м’якої іграшки “котик” мета. Продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи із тканиною та нитками; навчити виготовляти іграшки із тканини; вдосконалювати прийоми роботи з ножицями, клеєм та нитками; розвивати увагу, творчі здібності, охайність; виховувати самостійність, посидючість, любов до праці. Об’ємні вироби з паперу.

Виготовлення іграшки конічної форми урок 3 тема. Виготовлення іграшки конічної форми мета. Навчити дітей виготовляти іграшки конічної форми; розвивати оформлювальні навички, мислення, уяву, дрібну моторику рук, пальців; виховувати дисципліну, почуття взаємодопомоги, відповідальності. Білий та кольоровий папір, олівці, фломастери, ножиці, клей, пензлик, серветка. Упорядкування робочого місця. “восьминіжок” урок 27. Продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчати виготовлення декоративних прикрас за допомогою ниток; удосконалювати прийоми роботи з ножицями та клеєм; розвивати увагу, творчі здібності, охайність; виховувати самостійність, посидючість, любов до праці. Проаналізуй матеріал за можливими темами (моє місто, пес на галявині, дощова осінь, літній натюрморт з вазою). Так поступово набуває реальності композиційна тема колажу.

Можливо використовувати заздалегідь заготовлені трафарети елементів майбутньої композиції. Беруть шматочок матеріалу, на нього накладають трафарет і обводять олівцем. Об’ємна аплікація із тканини та гудзиків. Виготовлення м’якої і іграшки “сонечко” урок 24. Виготовлення м’якої і іграшки “сонечко” мета. Продовжувати знайомити учнів із дизайном дитячого костюма; виготовити м’яку іграшку, розвивати в дітей конструкторські навички, удосконалювати вміння роботи з тканиною, учити економно використовувати матеріал; розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки, культуру праці. Папір – газетний, обгортковий, афішний, клеїльні речовини – крохмальний чи борошняний клейстери, шпалерний клей. Виготовлення посуду за готовою моделлю технікою пап’є - маше виготовляючи виріб, папір рвуть на невеличкі шматочки та обклеюють ним виріб у кілька шарів. Орієнтовне календарне планування уроків трудового навчання в 4 класі орієнтовне календарне планування уроків трудового навчання в 4 класі № пор. Дата проведення тема уроку сторінки підручника сторінки альбому 1 конструювання рухомих моделей із картону та паперу.

Рухома іграшка “совеня” 22 - 27 3 2 конструювання рухомих моделей із картону та паперу.

Об’ємна аплікація в побуті об’ємна аплікація з тканини та гудзиків об’ємна аплікація в побуті пригадайте, чим традиційно в україні оздоблювали одяг та предмети побуту.

Аплікація з тканини та гудзиків з давніх - давен люди виконували аплікації, щоб оздобити одяг, побутові речі. Використовували різні тканини – вовну, шовк, оксамит, а також хутро, шнури, тасьму, бісер, лелітки. Бісер – маленькі різнокольорові намистинки зі скла, металу чи пластмаси з отвором для нанизування на нитку, волосінь або дріт. За формою бісер буває круглий, прямокутний, краплеподібний, кристалоподібний, а також у вигляді трубочок (стеклярус). Мистецтво виготовлення прикрас із бісеру називається бісероплетінням. Практична робота “розпізнавання конструкційних матеріалів для виготовлення аплікації” розділ 1. Основи матеріалознавства урок № 2 тема. Забезпечити засвоєння учнями знань про види конструкційних матеріалів та правила їхнього вибору; формувати вміння розпізнавати текстильні та неткані матеріали для виготовлення аплікації; розвивальна. Розвивати фантазію, навички аналізу, пам’ять; виховна. Практична робота “визначення технологічної послідовності виготовлення виробу з аплікацією” розділ 2. Оздоблення виробів аплікацією урок № 7 тема. Забезпечити засвоєння учнями знань про технологічну послідовність виготовлення будь - якого виробу, формувати вміння планувати й виконувати технологічні операції; розвивальна. Розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та співставляти; виховна. іграшки з поролону урок 26. іграшки з поролону мета. Продовжити ознайомлення учнів з виготовленням іграшок; навчити учнів виготовляти іграшки з поролону; розвивати творчу уяву, фантазію, увагу, спостережливість; розвивати вміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; сприяти пізнанню дітьми краси рідного краю. іграшки з помпонів мета. Продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчити виготовляти іграшки за допомогою ниток; удосконалювати прийоми роботи з ножицями та клеєм; розвивати увагу, творчі здібності, охайність; виховувати самостійність під час роботи, посидючість, любов до праці. Види аплікацій об’ємна аплікація з тканини та гудзиків види аплікацій предметна аплікація – це зображення окремих предметів. Сюжет – це послідовна розповідь про когось чи про щось. Отже, сюжетна аплікація через послідовність розкладених окремих частин мас створити картинку, про яку можна розповідати (або яка нам щось розповість). Виготовлення подушечки для голок урок 13 тема. Виготовлення подушечки для голок мета. Вдосконалювати вміння роботи з тканиною, нитками; закріплювати вивчені шви “уперед голку”, “підшивний”; розвивати навички роботи з голкою, творче мислення, уяву; виховувати інтерес до уроку, любов до праці, естетичні почуття, охайність, самостійність. Тканина червоного та чорного кольорів, нитки, ножиці, наперсток, голки, малюнки із зображенням комах. Уроки 17 - 18 додатки уроки 17 - 18 додаток 13 завдання для перевірки знань з виготовлення та оздоблення виробів з аплікацією і варіант 1. Визначте правильні відповіді (3 бали). Оздоблення виробів вишивкою вишивання оздоблення виробів вишивкою і в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала, і рушник вишиваний на щастя, на долю дала. Андрій малишко вишивання як вид мистецтва в україні існує з давніх часів. Вишивкою оздоблювали рушники, фіранки, жіночий, чоловічий та дитячий одяг. Особливої уваги надавали рушникам – старовинним оберегам дому, родини. Особливості декоративного образу в творах народних майстрів. Світ народної іграшки тема уроку.

Світ народної іграшки. Практична робота “перенесення малюнка на тканину та виготовлення деталей аплікації” розділ 2. Оздоблення виробів аплікацією уроки № 9 - 10 тема. Забезпечити засвоєння учнями знань про способи розмічання та вирізування деталей аплікації, формувати вміння копіювання малюнка на основу, виготовлення деталей аплікації за шаблоном; розвивальна. Музика про іграшки урок 09. Музика про іграшки вступ є музика, яка розповідає про дитячі іграшки та забави. Ми її послухаємо, однак спочатку пригадаємо українську народну пісню - гру “два півники” і виконаємо її. Розучування української народної пісні - гра “два півники” караоке.

Українська народна пісня - гра “два півники” слухання. Українська народна пісня - гра “зробим коло” “зробим коло” – це українська народна пісня - гра. Розвивати моторику рук, інтерес до рукоділля; сприяти самостійному виконанню технології виготовлення пласкої іграшки, розвитку творчої фантазії, самостійності. Виховувати почуття естетичного смаку; акуратність і старанність під час робіт, дотримання правил безпечної праці, повагу до об’єктів ручної праці. Ознайомити учнів із особливостями професій щодо виготовлення дитячих іграшок, працівників музеїв. Розповідь, бесіда; віртуальна подорож, мультимедійна презентація; демонстрація прийомів роботи; спостереження; елементи ігрової діяльності; практична робота. Використання інформаційно - комунікаційних технологій для розвитку життєвих компетентностей учнів. Майстерня обслуговуючої праці; обладнання. Пк, проектор; інструменти. Голка, ножиці, наперсток; матеріали. Лекала, підготовлені деталі іграшки, нитки; дидактичні засоби. Міні - підручник, робочий зошит, інструкційні картки, картки - схеми, дитячі малюнки; зразки об’єктів праці; відеоролики, відеофізкультхвилинка, мультимедійна презентація. Випереджувальне завдання – доповіді, малюнки учнів; розкріювання деталей іграшки, оформлення деталі переда іграшки. Організаційний момент. Створення емоційного настрою………. 2 хв актуалізація знань і життєвого досвіду………………………. 8 хв мотивація навчальної діяльності…………………………………. 2 хв повідомлення теми, мети та завдань уроку……………………. А що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку.

У мене також є свої очікування, що ви сьогодні будете старанними, активними, проявите творчість і наполегливість. А в кінці уроку перевіримо, чи досягли ми разом поставленої мети. Супроводжувати нас протягом роботи будуть відоме українське прислів’я. Явилося, наскільки великими були досягнення людства саме у цьому виді рукоділля. Вам було задано випереджувальне завдання. Відшукати таку інформацію. історія іграшки — це історія часу, історія техніки, історія досягнень. Це дорослий світ у мініатюрі. Перші іграшки почали робити ще первісні люди. Тоді вони мали вигляд кам яних, глиняних або металевих фігурок, які виготовлялися з художньою і релігійною метою. В україні були знайдені фігурки людини і коня, виконані з глини, які датуються 4 - 3 тисячоліттям до нашої ери. У 16 столітті виникло ремесло з виготовлення ляльок на замовлення. Яка іграшка – сама нова із всіх іграшок, їй трохи більше 100 років. Які іграшки з’явились на початку двадцятого століття в німеччині. Давайте пригадаємо, що ми вивчали на попередніх уроках. Яке основне призначення будь - якої іграшки. … бути забавою для дитини, одночасно розвивати інтелект та привчати до певних практичних дій. Які види іграшок ви знаєте.

розвиваючі, декоративні, колекційні, народні, ритуальні, ляльки для театральних вистав, іграшки - сувеніри. З яких конструкційних матеріалів вони виготовлені. – тканина, хутро, шкіра, стрічки, мереживо, ґудзики, намистини, нитки, наповнювач… група. Які інструменти використовуються. но ­ жиці, нитки, голки і шпильки, клей, пінцет, кілочок, наперсток, олівець. Музеї – храм муз ” - це науково - дослідні і науково - освітні заклади, які збирають, вивчають, зберігають і популяризують пам ятки історії, матеріальної і духовної культури. Музеї бувають різні і серед них є музеї іграшок. Перший у світі німецький музей іграшок було відкрито у 1901 році в зонненберзі. У росії перший музей іграшок було відкрито в 1918 році у москві. В україні діє понад 380 музеїв. Державний музей іграшки у києві почав працювати з 1 січня 2005 року, хоча ідея створення була висунута ще в 1933 році. В колекції музею понад 15 тисяч експонатів. на вашу думку, іграшки люблять тільки діти чи, можливо, і дорослі. Чи завжди ви маєте змогу придбати іграшку, яка вам дуже сподобалася. так, діти, не завжди. Бо, як правило, іграшки коштують недешево. Але є вірний вихід – навчитися виготовляти іграшки самостійно. Тому, опрацювавши тему «технологія виготовлення м. А скажіть, будь ласка, навіщо нам ці знання і вміння, адже ви підростаєте і поступово надаєте перевагу іншим розвагам. … так іграшка – це і гарний сувенір, і гарний подарунок, і елемент оздоблення інтер. єру кімнати, і забава для менших братиків і сестричок. Дорослі також дарують один одному іграшки, часто авторські. Вироби, які нас оточують – це корисні речі, які створюють затишок в оселі, полегшують працю, сприяють відпочинку, роблять нам гарний настрій. А якщо вони зроблені своїми руками, то оцінюються ще більше.

Саморобна іграшка набула останнім часом величезної популярності сьогодні ми разом долучимось до мистецтва створення іграшки. Тема сьогоднішнього уроку.

Запис теми у зошитах. За цей час ми маємо ознайомитися із технологією виготовлення пласкої іграшки, навчимося виготовляти саме таку іграшку, працюючи при цьому обережно, швидко та охайно, дізнаємося дещо цікаве про світові музеї іграшок, будемо розвивати почуття прекрасного та виховувати працелюбність. М`яка іграшка – дитяча іграшка з хутра чи будь - якої іншої тканини, з середини наповнена будь - яким матеріалом (ватою, паралоном, синтепоном). Які іграшки поділяються на пласкі і об. Об’ємна м’яка іграшка більш складна у виконанні, бо складається з багатьох об’ємних частин; але така іграшка більш точно відтворює фігуру людини чи тварини, частини тіла іграшки можуть бути рухомими. Об’ємну іграшку можна розглядати з усіх сторін. Давайте розглянемо нашу невеличку виставку.

Які це будуть іграшки. Учні називають іграшки із запропонованих. Ми вже з вами нагадали які інструменти та матеріали необхідні для виготовлення м`якої іграшки. (схеми групової роботи учнів, що висять на дошці) технологія виготовлення м якої іграшки автор. Шульга тетяна іванівна, вчитель трудового навчання сш №313 м. Києва (1) програмою модуля передбачено ознайомлення учнів з одним із найдавніших видів декоративно – прикладного мистецтва – іграшкою. Виготовляти м’яку іграшку подобається як дітям, так і дорослим. Спли­ває час і іграшка поступово змінює свої функції. Недарма в підручниках з естетики наголошується на тому, що найдорожчим і найкрасивішим ви­робом для людини є той, що виготовлений нею самою. Виготовлення іграшки – не просто технологічний процес, це творчий процес, і як усяка творчість, він приносить справжнє задоволення. Для виготовлен­ня м’я­кої іграшки використовують залишки тканин або добирають від­повідну тканину за фактурою, кольором тощо. Необов’язково куплять нову тка­нину, можна з успіхом використовувати речі, які вийшли з моди, фет­рові брилі, хутряні шапки, клаптики шкіри, різнокольорової клейонки, ґудзики, намисто, бісер. Виготовлення м’якої іграшки передбачається через проект­но - ­тех­нологічну діяльність. Як результат роботи над змістом модуля, учні мають виконати проект. Виготовляти задуманий виріб можна з використанням як ма­шин­них, так і ручних робіт. Особливо цікавими виглядають вироби, де учні фантазують та оздоблюють іграшку на свій смак. Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам без­печної праці, організації робочого місця та санітарно - гігієнічним ви­могам. Види м’якої іграшки (плоскої, об’єм­ної, з помпону, іграшок – помічниць (прихватки, іграшка на чайник, іг­рашка – подушка, голь­ниці) каркас­ні іграшки, іграшки для лялькового театру, іграшки – на­перстки. іграшки – помічниці (іграшка на чайник, іграшка – подушка), каркасні та об’ємні іграшки, іграшки для лялькового театру, іграшки – наперстки, картон, тканина (бавовняна, вовняна, фліс, вельвет, велюр, плюш, хутро, шкіра) гладко фарбована та з різними малюнками, ґудзики, бісер, намисто, дріт. Варіативний модуль розроблено до навчальної програми “тех­но­логії. Програмою модуля передбачено ознайомлення учнів з українською народною іграшкою. Специфічні особливості народної іграшки (мінi­мальність матеріальних затрат і фізичних зусиль на виготовлення, традиційність, узагальненість образів, лаконічність і компактність не­розчленованих (або слаборозчленованих) форм, ощадливість декору, достовірність, виразність форми та конструкції, духовна наповненість). Лялька - оберіг, лялька - мотанка, іграшкова чи сувенірна – всі вони ма­ють особливе, магічне значення. Ознайомлення зі зразками стародавніх українських ляльок пе­ред­бачається через проектно - технологічну діяльність. Проект має скла­датися із 1) портфоліо, куди входить. Під час виконання проекту важливо звертати увагу на його мате­ріалоємність і вартість. Зміст програми передбачає виготовлення ляль­ки, ознайомлення із способами фарбування тканини природними барв­ни­ками; конст­ру­юван­ня та моделювання лялькового одягу в тра­ди­ціях ук­раїнського вбрання; оздоблення виготовленого виробу в тра­ди­ційному українсь­кому стилі; самооцінка якості виготовленої ляльки, її від­по­від­ності народним традиціям; формування уміння урочисто, дотри­муючись ук­раїнських традицій, оформляти сувенірні та святкові ляльки. Захист проекту можна здійснювати за таким орієнтовним планом. Чи відповідає готовий виріб задуму, розробленим критеріям; які орієн­товні матеріальні затрати, скільки часу виготовлялась лялька; що но­вого внесено у технологію виготовлення подібних іграшок, оформлення ляльки; яка орієнтовна вартість та її порівняння з вартістю таких ви­робів у художніх салонах, ринках тощо; які труднощі виникали під час виконання творчого проекту, шляхи їх подолання; порівняння реаль­них результатів із завданнями, які планувались з виконання творчого проекту; чому отримали саме такий результат; що потрібно зробити для того, щоб покращити результати роботи; плани на майбутнє. Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів з одним із найдавніших видів декоративно – прикладного мистецтва - іграшкою. Для виготовлення м’якої іграшки використовують залишки тканин, хутра, шкіри, фетру, клейонки та інших недорогих матеріалів. Для оздоблення виробів завжди є різні ґудзики, намистинки, бісер тощо. Для виготовлення іграшок варто заготувати відповідні шаблони, на основі яких можна змоделювати кілька іграшок. Особливо цікавими виглядають вироби, де учні фантазують та оздобляють іграшку на свій смак. Це сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Виготовляти м’яку іграшку можна як ручним так і машинним способом. Під час виготовлення м’якої іграшки можна відпрацювати шви, які вивчаються в обов’язковій частині програми. Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу організації робочого місця, правилам безпечної праці, санітарно - гігієнічним вимогам. (бавовняна, вовняна, фліс, вельвет, велюр, плюш, хутро, шкіра) гладко фарбована, з різними малюнками, ґудзики, бісер, намисто, дріт тощо. Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів 5 - 6 класів з технологією вирощування рослин (квітів) та догляду за ними. Нас оточують квіти в приміщеннях, на клумбах, квітниках, присадибних ділянках. Вони приносять радісні відчуття, якщо правильно дібрані за розташуванням, видами, кольором, терміном цвітіння тощо. Неабияку роль відіграє і форма клумби, квітника, посудини, де ростуть квіти. Вивчати з учнями технологію вирощування та догляду за квітами треба враховуючи можливості навчального закладу.

Це можуть бути або квітники, або клумби, або озеленення приміщення (школи, навчальної майстерні). Не виключений варіант вирощування та догляду за квітами біля місцевих пам’ятників тощо. У розділі «проектування і вирощування квітів) учні мають можливість розробити варіанти озеленення приміщення, клумб, квітників (за вибором учителя). Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам безпечної праці, організації робочого місця та санітарно - гігієнічним вимогам під час виконання робіт із грунтом. Квітникарство як частина декоративного садівництва. Види квітів для вирощування на клумбах, квітниках, присадибних ділянках, приміщеннях. Однорічні, дворічні та багаторічні квіти. Поєднання квітів на присадибних ділянках, клумбах, приміщеннях. Добір кімнатних рослин з урахуванням мікроклімату приміщення (інтер’єру) та їх декоративних якостей, біологічної активності летких рослинних речовин деяких квітів. Догляд за квітами (поливання, збризкування, обрізання і щеплення). Шкідники рослин та боротьба з ними. Хвороби квітів та їх лікування. Вирощування та догляд за квітами на клумбах, квітниках, рабатках, альпійських гірках, присадибних ділянках, парках, в приміщеннях тощо. Варіативний модуль технологія догляду за тваринами (5 - 6 клас) пояснювальна записка зміст модуля передбачає ознайомлення учнів з технологією догляду за тваринами. Цей модуль може вивчатись у тих навчальних закладах, які мають відповідну матеріальну базу (кролеферму тощо). Особливу увагу треба звертати на особисту гігієну, правила безпечної праці під час роботи (за необхідності) з тваринами. Тваринництво як галузь сільського господарства. Значення тваринництва як галузі сільського господарства і добробуту людей. Розвиток тваринництва в регіоні. Поняття про спеціалізацію. Види кормів для тварин (які вивчаються). Правила безпечної праці та особистої гігієни під час виконання робіт з заготівлі кормів. Підготовка їх до згодовування. Спостерігає за ростом, розвитком тварин (за вибором), зміною їхнього раціону; обґрунтовує вибір тварин і породи для свого господарства; зміст модуля передбачає ознайомлення учнів 5 - 6 класів з технологією виготовлення народної ляльки – традиційним уподобанням малих і великих українців. Крім того, учні ознайомляться із обрядово - магічними функціями народних ляльок, типами хатніх ляльок. Технології виготовлення запропонованих ляльок доступні для учнів 5 - 6 класів. Для роботи можна використовувати доступні матеріали (залишки тканини, шкіри, нитки, пряжа, природні матеріали тощо). Для освоєння технології виготовлення ляльок не варто добирати складні технології. Вдало виконана лялька буде мати для учнів 5 - 6 класів практичне застосування (як іграшка, оберіг, сувенір тощо). Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам безпечної праці, організації робочого місця та санітарно - гігієнічним вимогам. Уособлення образу людини в ляльці. Конструктивні особливості стародавніх ляльок (відсутність рук та ніг). Обрядово - магічні функції (хатній родовий оберіг, заступник, запорука народження власної дитини тощо). Традиційні типи хатніх вузлових ляльок. Методика трудового і професійного навчання та викладання загально технічних дисциплін. і поняття про технологію. Основні види технологічної діяльності у побуті. Приготування їжі, прання, виготовлення одягу, в’язання, вишивання, ремонт квартири тощо. Технологічний процес. Технологія виконання аплікації з волокнистих матеріалів. Способи розмічання (за шаблоном, через копіювальний папір, способом перенесення). Планування роботи з виготовлення виробу.

Складання послідовності технологічних операцій. Добір матеріалів та інструментів. Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном). Копіювання малюнка на основу.

Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини. Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір інструментів, (пристосувань). Послідовність виготовлення виробу.

Правила безпечної праці, санітарно - гігієнічні вимоги та організація робочого місця. Гольниця, листівка, серветка, килимок, настінна мініатюра, ляльки для лялькового театру, настінні прикраси (аплікація з шнурів), мішечок для подарунків, іграшки тощо. Технологія виготовлення м якої іграшки автор. Технологія виготовлення м якої іграшки навчальна програма трудове навчання. 5 - 9 класи нова редакція рекомендовано міністерством освіти і науки україни (лист від 27. (схеми групової роботи учнів, що висять на дошці).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота з англійської мови 8 клас несвіт музика

гдз по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь ответы

збірник задач з фізики 11 клас божинова pdf

біологія практична робота 11 клас соболь

гдз французька мова 8 клас клименко 2008

гдз позакласне читання 4 клас бикова відповіді за новою програмою