самостійна робота хімічний зв'язок і будова речовини

самостійна робота хімічний зв'язок і будова речовини

Узагальнити й скоригувати знання учнів з теми “хімічний зв’язок і будова речовини”; визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці. Учитель розподіляє варіанти, нагадує учням зміст завдань, час виконання і ключові моменти оформлення відповідей і систему оцінювання. Допишіть рівняння реакцій, виберіть рівняння зі зміною ступеня окиснення атомів. Укажіть для цього рівняння окисник і відновник. Елемент головної підгрупи ii групи масою 3, 6 г повністю прореагував під час нагрівання з азотом об’ємом 1, 12 л (н. Визначте цей елемент. Складіть схему будови атома, електронну формулу.

Оксид елемента головної підгрупи ii групи масою 2, 8 г повністю розчинився в хлоридній кислоті масою 3, 65 г. У реакції з елементом головної підгрупи iii групи масою 5, 4 г повністю прореагував хлор об’ємом 6, 72 л (н. Тематичне оцінювання з теми “хімічний зв’язок і будова речовини” - плани - конспекти уроків по хімії. Уряд у системі економічного кругообігу як власник, виробник і споживач урок 59 уряд у системі економічного кругообігу як власник, виробник і споживач мета уроку.

З’ясувати особливу роль держави в системі народногосподарського кругообігу; розкрити особливості кругообігу.

Контрольна робота № 1 з теми “неметалічні елементи та їхні сполуки” цілі. Перевірити й закріпити знання. Функціональна карбоксильна група. Використання оцтової кислоти тема 3 найважливіші органічні сполуки урок 46 тема уроку.

Використання оцтової кислоти цілі уроку.

Формувати знання учнів про карбоксильну функціональну.

Електронна природа хімічного зв’язку.

Поняття про електронегативність тема 4 хімічний зв’язок і будова речовини урок 55 тема. Поняття про електронегативність цілі уроку.

Ознайомити учнів із причинами виникнення хімічного. Організація діяльності банків та роль уряду мета уроку.

Пояснити завдання і принципи. Проміжне оцінювання з теми “основні класи неорганічних сполук” тема 2 основні класи неорганічних сполук урок 31 тема. Проміжне оцінювання з теми “основні класи неорганічних сполук” цілі уроку.

Узагальнити й систематизувати знання учнів про. Поняття про вищі карбонові кислоти тема 3 найважливіші органічні сполуки урок 49 тема уроку.

Поняття про вищі карбонові кислоти цілі уроку.

Формувати знання учнів про вищі насичені й ненасичені карбонові. Властивості неметалів цілі. Закріпити знання про елементи - неметали, їх положення в періодичній системі, особливості простих речовин - неметалів, їх. Зв’язок інфляції та безробіття. Модель кривої філліпса. Перевірна робота урок 54 зв’язок інфляції та безробіття. Перевірна робота мета уроку.

З’ясувати зв’язок інфляції та безробіття; розкрити сутність формування кривої філліпса, яка дає. Прості та складні речовини тема 1 початкові хімічні поняття урок 10 тема. Прості та складні речовини цілі. Поглибити знання учнів про класифікації речовин за складом їх молекул; дати поняття. Фінансово - кредитні посередники – страхові компанії, трасти, інвестиційні та страхові фонди у функціонуванні ринку капіталів мета уроку.

З’ясувати суть посередницької ролі фінансових організацій. Об’єкти купівлі - продажу, суб’єкти ринку мета уроку.

Розширити знання учнів про функціонування ринку землі; навчити. Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних факторів тема 2 хімічні реакції урок 23 тема уроку.

Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних факторів цілі уроку.

Формувати уявлення учнів про швидкість хімічної. Поняття про періодичну систему хімічних елементів д. Відносна атомна маса тема 1. Початкові хімічні поняття урок 4. Відносна атомна маса цілі. Основні характеристики ковалентного зв’язку.

Одинарні, подвійні, потрійні зв’язки і семестр тема 2. Вуглеводні урок 7 тема уроку.

Одинарні, подвійні, потрійні зв’язки цілі уроку.

Розвивати знання учнів про ковалентний карбон - карбоновий. Невдачі (обмеження) ринку як причина державного регулювання економіки урок 55 невдачі (обмеження) ринку як причина державного регулювання економіки мета уроку.

Розглянути головні типи економічних систем; розкрити сутність ринкового і планово - державного механізмів; з’ясувати чинники. Хімічні властивості спиртів. Повне й часткове окиснення, дегідратація, взаємодія з лужними металами, гідрогенгалогенідами ii семестр тема 4. Оксигеновмісні органічні сполуки урок 30 тема уроку.

Повне й часткове окиснення, дегідратація, взаємодія з лужними металами, гідрогенгалогенідами цілі. Економічні суб’єкти, способи координації діяльності, відносини власності мета уроку.

З’ясувати, що таке економічна система; ознайомити з. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток тема 4 хімічний зв’язок і будова речовини урок 60 тема. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток цілі уроку.

Систематизувати знання учнів про будову.

історія становлення та розвитку українських грошей мета уроку.

Розглянути основні форми грошей та еволюцію розвитку грошових знаків; ознайомитися з історичними етапами розвитку.

Попередження забруднення середовища під час використання органічних речовин у побуті урок 33 тема. Попередження забруднення середовища під час використання органічних речовин у побуті мета. Дати уявлення про можливі шляхи забруднення навколишнього середовища побутовими органічними речовинами. Контрольна робота № 3 з теми “органічні сполуки. Органічні сполуки як основа сучасних матеріалів. Органічні сполуки і здоров’я людини” урок 27 тема. Органічні сполуки і здоров’я людини” мета. Узагальнювальне повторення мета. Знати зміст основних понять теми й уміти застосовувати їх під час розв’язання вправ. Альтернативна вартість мета уроку.

З’ясувати зміст виробничих можливостей; визначити різні варіанти виробництва за кривою виробничих можливостей; навчити будувати криву.

Тематичне оцінювання № 2. Початкові хімічні поняття тема 1. Початкові хімічні поняття урок 20. Початкові хімічні поняття варіант i 1. Вкажіть хімічне явище.

А) замерзання води; б) іржавіння. Аналіз зв’язку між рівнем інфляції й рівнем безробіття в україні та інших країнах урок 53 практична робота 5. Аналіз зв’язку між рівнем інфляції й рівнем безробіття в україні та інших країнах мета уроку.

Виконати розрахунки та виявити зв’язок. Валентність хімічних елементів тема 1. Початкові хімічні поняття урок 7. Валентність хімічних елементів цілі. Закріпити знання про валентність, одиницю валентності, вдосконалити вміння визначати валентність елементів у бінарних сполуках. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу ii семестр тема 7. Роль хімії в житті суспільства урок 67 тема уроку.

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини. Мета, засоби, форми втілення й головні вимоги урок 32 реклама. Мета, засоби, форми втілення й головні вимоги мета уроку.

Визначити мету і роль комунікативної політики підприємства; охарактеризувати переваги та недоліки різних засобів. Ліберальна ринкова, соціальне ринкове господарство, демократичний соціалізм, модель “по один бік плану й ринку” мета уроку.

Закон збереження речовин. Хімічні рівняння тема 1. Початкові хімічні поняття урок 17. Хімічні рівняння цілі. Пояснити та сформулювати закон збереження маси речовин; дати поняття про рівняння хімічних. Визначити рівень учнів оволодіння знаннями; коригувати знання, уміння й навички. Будова електронних оболонок атомів. Енергетичні рівні й підрівні тема 3 періодичний закон і періодична система хімічних елементів д. Будова атома урок 47 тема. Енергетичні рівні й підрівні. Хімічний зв’язок і будова речовини цілі уроку.

Тематичне оцінювання з теми “початкові хімічні поняття” тема 1 початкові хімічні поняття урок 24 тема. Тематичне оцінювання з теми “початкові хімічні поняття” цілі. Визначити рівень засвоєння основних понять і законів; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми. Контроль і коригування знань, умінь і навичок. Письмова контрольна робота. Періодична система хімічних елементів, індивідуальні картки із завданнями. Хімічний зв’язок, будова речовини i семестр повторення основних питань курсу хімії основної школи (4 год. Хімічний зв’язок, будова речовини цілі уроку.

Тематичне оцінювання з теми “періодичний закон і періодична система хімічних елементів д. Будова атома” тема 3 періодичний закон і періодична система хімічних елементів д. Будова атома урок 53 тема. Будова атома” цілі уроку.

Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми “періодичний закон і періодична система хімічних елементів д. Тематичне оцінювання з теми “основні класи неорганічних сполук” тема 2 основні класи неорганічних сполук урок 39 тема. Тематичне оцінювання з теми “основні класи неорганічних сполук” цілі уроку.

Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми “основні класи неорганічних сполук”; визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці. Тематичне оцінювання № 3. Прості речовини неметали й метали. Прості речовини метали і неметали урок 6. Відносна молекулярна маса кисню дорівнює. Вміст кисню в повітрі за масою становить. Визначення ступеня окиснення атомів елементів за хімічними формулами сполук тема 4 хімічний зв’язок і будова речовини урок 62 тема. Визначення ступеня окиснення атомів елементів за хімічними формулами сполук цілі уроку.

Розвивати навички визначення ступеня окиснення в сполуках за формулами, а також за будовою атомів, які утворюють ці сполуки; сформувати навички складання хімічних формул за відомими ступенями окиснення атомів. Засвоєння вмінь і навичок. Хімічний зв’язок і будова речовини хімія підготовка до зно та дпа комплексне видання частина іі завдання для перевірки знань будова речовини тема 9. Хімічний зв’язок і будова речовини серед чотирьох наведених варіантів відповідей виберіть одну правильну 1. Вкажіть причину, завдяки якій алмаз має високу твердість. Складається з атомів карбону.

Має атомну кристалічну гратку; b. Не має забарвлення; г. Тематичне оцінювання з теми “кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами” тема 1 кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами урок 10 тема. Розрахунки за хімічними формулами” цілі уроку.

Перевірити рівень знань учнів та їх уміння виконувати розрахунки з використанням понять “кількість речовини”, “молярна маса”, “молярний об’єм”, “відносна густина газу”; виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми. Періодичний закон, періодична система хімічних елементів д. Хімічний зв’язок, будова речовини вступ урок 2 тема уроку.

Кристалічні гратки хімія загальна хімія хімічний зв’язок кристалічні гратки залежно від фізичних умов речовини можуть існувати в різних агрегатних станах. Складання формул сполук за відомим ступенем окиснення атомів елементів тема 4 хімічний зв’язок і будова речовини урок 63 тема. Складання формул сполук за відомим ступенем окиснення атомів елементів цілі уроку.

Він утворює сполуки з переважною більшістю хімічних елементів (крім інертних газів і деяких металів в груп). У сполуках з гідрогеном усі неметали проявляють свою нижчу валентність. Сполуки гідрогену з металами називаються гідридами. Тематичне оцінювання з теми “атомна і ядерна фізика” мета уроку.

Контроль і оцінювання знань, умінь і навичок учнів з вивченої теми. Урок контролю й оцінювання знань. Методичні рекомендації підсумкове тематичне оцінювання можна провести у вигляді контрольної роботи. Кожний варіант контрольної роботи містить шість задач. Ще деякі елементи отримані штучними шляхом із використанням ядерних реакторів і потужних прискорювачів. У даний час відомо 109 хімічних елементів. є відомості про одержання атомів 110 - го і 111 - го елементів. Проміжне оцінювання знань з теми “початкові хімічні поняття” тема 1 початкові хімічні поняття урок 14 тема. Проміжне оцінювання знань з теми “початкові хімічні поняття” цілі. З’ясувати рівень засвоєння основних понять, термінів і правил; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми. Письмова самостійна робота за трьома варіантами. Тематичне оцінювання з теми “електричний струм” 1 - й семестр електродинаміка 2. Тематичне оцінювання з теми “електричний струм” мета уроку.

Кожний варіант контрольної роботи містить шість завдань. Ступінь окиснення тема 4 хімічний зв’язок і будова речовини урок 61 тема. Ступінь окиснення цілі уроку.

Сформувати уявлення про ступінь окиснення, розділити поняття “валентність” і “ступінь окиснення”; формувати навички визначення ступеня окиснення в сполуках за формулами, а також за будовою атомів, що утворюють ці сполуки. Засвоєння нових знань, умінь і навичок. А) замерзання води; б) іржавіння заліза; в) розділення повітря на кисень і азот. Вкажіть фізичне явище.

А) випаровування води; б) скисання молока; в) пожовтіння листя. Вкажіть ознаку процесу горіння дров. Фізичні й хімічні властивості алюмінію цілі. Повторити положення в пс, будову атома алюмінію, вивчити його фізичні й хімічні властивості; вміти складати рівняння хімічних реакцій, що ілюструють амфотерні властивості алюмінію; розширити та поглибити знання учнів про метали.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольна робота з англійської мови 8 клас несвіт музика

гдз по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь ответы

збірник задач з фізики 11 клас божинова pdf

біологія практична робота 11 клас соболь

гдз французька мова 8 клас клименко 2008

гдз позакласне читання 4 клас бикова відповіді за новою програмою