геометричні фігури картинки для дітей

геометричні фігури картинки для дітей

Маленькі дітки готові вчитися скрізь і завжди. їх юний мозок здатний вловлювати, аналізувати і запам`ятовувати стільки інформації, скільки важко навіть дорослій людині. Те, чого батьки повинні навчити малят, має загальноприйняті вікові рамки. Геометрія - це наука про форми, розміри і розташування фігур в просторі. Може скластися враження, що це складно для малюків. Однак предмети вивчення цієї науки знаходяться всюди навколо нас. Щоб захопити дітей вивченням геометрії, можна вдатися до веселих картинок. Додатково добре б мати посібники, які дитина зможе помацати, обмацати, обвести, розфарбувати, дізнатися з закритими очима. Основний принцип будь - яких занять з дітьми - утримання їх увагу та розвитку тяги до предмету з використанням ігрових прийомів і невимушеній веселою обстановки. Поєднання декількох засобів сприйняття зробить свою справу дуже швидко. Скористайтеся нашою міні - методичкою, щоб навчити дитину відрізняти геометричні фігури, знати їх назви. Коло - найперша з усіх фігур. У природі навколо нас багато має круглу форму.

Наша планета, сонце, місяць, серцевина квітки, багато фруктів і овочі, зіниці очей. Об`ємний коло - це куля (м`ячик, клубок) почати вивчення форми кола з дитиною краще, розглядаючи малюнки, а потім вже підкріпити теорію практикою, давши дитині потримати щось кругле в руках. Квадрат - це фігура, у якої всі сторони мають однакову висоту і ширину.

Квадратні предмети - кубики, коробки, будинок, вікно, подушка, табурет і т. Прямокутник - родич квадрата, який відрізняється тим, що має однакові протилежні сторони. Так само, як і у квадрата, у прямокутника всі рівні 90 градусам. У природі форму трикутника мають гори і деякі дерева. З найближчого оточення малюків можна привести в приклад трикутну дах будинку, різні дорожні знаки. Овал - це коло, витягнутий з двох сторін. Формою овалу мають, наприклад. Яйце, горіхи, багато овочів і фруктів, людське обличчя, галактики т. Прийоми запам`ятовування. Купіть дитячу книжку з картинками, в якій будуть веселі і барвисті малюнки фігур і їх аналогії з навколишнього світу.

Наріжте з різнобарвного картону побільше всяких фігурок, заламініруйте їх скотчем і використовуйте як конструктор - дуже багато цікавих поєднань можна викласти, комбінуючи різні фігурки. Придбайте дерев`яні або пластикові об`ємні математичні фігури в магазині для дітей. Добре захоплюють малюків сортери, в яких потрібно в отвори вставляти відповідні геометричні фігури з комплекту.

Купіть лінійку з отворами у формі кола, квадрата, трикутника і інших - для дітей, які вже дружать з олівцями, малюнки за допомогою такої лінійки - цікаве заняття. Можна придумати багато можливостей навчити малюків знати назви геометричних фігур. Малюнки, іграшки, спостереження за навколишніми предметами. Почніть з малого, поступово ускладнюючи інформацію і завдання. Ви не відчуєте, як пролетить час, а малюк обов`язково порадує вас успіхами незабаром. Геометричні фігури картинки для дітей lifehacker. Фігури з геометричних фігур. Картинки для дітей 2 - 3 років, дошкільнят, 1 - 2 клас. Шаблони для аплікацій у дитячому садку.

Фігури та кольори малюки починають вивчати з самого дитинства з допомогою різних методик, зокрема, через аплікації. Ці аплікації складаються з геометричних фігур, які дитина приклеює до картонній або паперовій основі. З якого віку можна починати вчити з дитиною геометричні фігури. Після народження малюк майже нічого не запам’ятовує, однак привчається дивитися на світ у всіх його аспектах. У цей час рекомендується розмовляти з немовлям, промовляючи кожну фігуру, читати невеликі дитячі вірші, співати пісні. Коли дитині виповниться 6 місяців, він постарається дізнатися про світ більше.

Для цього він буде чіпати і покусувати предмети. Важливо підібрати правильні іграшки. Підійде набір м’яких квадратів, на яких намальовані квіти, метелики, пташки. Наступний етап починається тоді, коли малюк навчається говорити. Необхідно проговорювати всі назви фігур, починаючи з найпростіших (коло, трикутник, квадрат). Потім прийде черга трапеції, прямокутники і інших. На цьому етапі допоможе іграшкова пірамідка, пластмасові кубики, з яких будують вежу, і малювання. Вивчення геометричних фігур. Назви, форма, колір, розмір. До 6 років дитина дізнається про більш складних, комбінованих кольорах і відтінках, знайомиться з складовими (складаються з основних) фігурами. Діти навчаються через ігри, вони бувають різної складності, тому давати їх дитині рекомендується в такій послідовності. Намальовані на картоні кола, трикутники, квадрати різних розмірів і кольорів. Називайте зображення своїми іменами, промовляючи їх вголос. Намалювати на картоні тільки контури фігур, причому всі контури повинні бути різних кольорів, щоб малюк обводив їх відповідними кольорами, розфарбовував і промовляв назви вголос. У віці від 2 років слід починати порівнювати розміри. Вирізати фігури і розкласти на видних місцях в будинку, щоб малюк шукав малюнки. Кожен раз, коли дитина знаходить зображення, він повинен назвати наступні характеристики. Фігуру, колір і розмір. ігрові набори, призначені для вивчення вище перерахованого. Наприклад, пірамідка, гриби різних кольорів і розмірів на підставці, мозаїка та інші. Такі ігри розважать дитину, приверне його увагу.

Пошук геометричних фігур в навколишньому світі. Наприклад, стіл – це прямокутник, шкатулка – квадрат, а м’ячик – коло. Рекомендується розглядати і більш складні форми. Склянку – циліндр, а святковий ковпак – піраміда. Розроблено безліч методик, призначених для вивчення фігур і кольорів. Вони розраховані для дітей різного віку, а також враховують їх улюблені заняття. Вивчення складних геометричних фігур за допомогою простих. Користь занять для дітей. Необхідно вирізати кілька квадратів, кіл і трикутників і складати їх. 2 і більше квадратів. Дитина має бути повністю залучений в процес навчання, в іншому випадку навчання буде марним. Навчання в форматі гри – найкращий спосіб привернути увагу учня і зробити процес цікавим. Роблячи відкриття самостійно, малюк побажає продовжити навчання. Уроки нарисної геометрії для дітей. Нарисна геометрія спрямована на розвиток просторового мислення. Дитина вчиться представляти складні об’ємні фігури, розкладаючи їх на прості і плоскі. Завдання передбачають не тільки вибір правильних відповідей, але і пояснення свого вибору і чому інші відповіді неправильні. Домалювати фігуру за зразком. Показати дитині фігури, розповісти про них, навести приклади речей відповідної форми, які знаходяться в кімнаті. Роздрукувати бланки, на яких пунктирною лінією зображено недорисованные фігури (приклад бланка наведено вище). Продовжити пунктир, сказати, що зображення є колом, квадратом, прямокутником. Обговорити отримані результати. Замість пунктирних ліній можуть бути і звичайні, але прерывающиеся. Це спрощений варіант вправи. Щоб ускладнити завдання, необхідно роздрукувати бланк, на якому частина фігури замальовано, але не повторює контури. Обведена фігури по точкам. Вправа по з’єднанню точок розвиває уяву, дозволяючи представити, які потрібно з’єднати точки, щоб вийшла задана фігура. Цей навик розвиває здатність до виконання завдань за зразком, що стане в нагоді в школі. Дитина повинен малювати олівцем, щоб він міг виправити помилки. Роздрукувати бланки завдань. На кожному бланку зліва представлений зразок малюнка, а праворуч безліч точок, з яких потрібно скласти такий же малюнок. Дитина повинна помітити, що різні точки. є точки з хрестиками, чорні крапки і білі. Однакові точки з’єднувати не можна. Праворуч точок більше, ніж потрібно – деякі залишаться поза малюнка. Пошук геометричних фігур на зображенні. Фігури з геометричних фігур привертають увагу дітей. їм стає цікаво, як же розділити складний об’єкт на простий, а простий зібрати в складний. У цьому завдання пропонується знайти круги, квадрати, трикутники. В ускладненому варіанті додаються прямокутники, трапеції, овали і ромби. Кола різних розмірів – тулуб. 2 пари однакових трикутників – нижні і верхні крила. По 2 штуки маленьких, середніх і великих кіл – прикраса крил. Квадрат – основна частина будинку.

Два кола або овалу – вікна. Маленький круг – дверна ручка. Трапеція – корпус корабля. 2 прямокутники різних розмірів – піднесення на палубі. Трикутники – вітрила. Квадрат – тіло робота. 2 рівних прямокутника – ноги. 2 однакових рівносторонніх трикутника – ступні. 2 рівних ромба – кнопки на тілі робота. Довгий прямокутник – плечі. 2 кола, 2 прямокутника і 2 кола – руки. Невеликий квадрат – особа. 2 маленькі кола – очі. Тонкий прямокутник – рот. Трапеція (в довжині повинна бути більше квадрата особи) – капелюх. Малювання геометричних фігур. Намалювати на аркуші паперу пари коло - квадрат, трикутник, коло, квадрат - трикутник і інші так, щоб їх кінці перетиналися, перекриваючи один одного. Надати дитині аркуш і кольорові олівці. Попросити малюка розфарбувати фігури так, щоб одна з пари знаходилася зверху один одного, промовляючи вголос кольору.

Пазл з геометричних фігур. Як скласти потрібні форми. Роздрукувати бланки, на яких зверху намальовані прості фігури, а внизу кілька складних форм. Дитина повинна знайти, який з варіантів на нижній частині листа поєднує в собі всі перераховані форми на верхній частині аркуша. Також необхідно пояснити отримані відповіді. Спочатку слід давати прості малюнки, в яких фігури з’єднуються без нахилу.

Також форма може містити тільки квадрати або тільки трикутники. Групування простих фігур у складні. Роздрукувати на картоні кілька кіл, квадратів, трикутників і трапецій, вирізати їх. Завдання дитини – скласти якомога більше різних форм, що складаються з перерахованих вище фігур. Щоб вивчити цифри, необхідно вважати кожен вид фігур. Показати дитині зафарбоване зображення і надати фігури, необхідні для складання цього малюнка. Задача полягає у складанні ідентичного зображення. Приклади і покрокові інструкції для створення аплікацій з геометричних фігур. До 2, 5 років діти не вміють вирізати, тому це робить дорослий. На розсуд дорослого, приклеювати паперові деталі до картону може дитина або дорослий сам. У другому випадку, слід радитися з малюком, куди саме приклеїти деталь. Від 2, 5 до 5 років діти уміють вирізати ножицями, але роблять це нерівно, тому при необхідності слід виправляти нерівності. Від 5 років діти навчаються рівно різати, тому участь дорослого в процес створення аплікації мінімально. Залучити маленьких дітей можуть незвичайні картинки і процес їх створення. Як голок використовуються долоньки з коричневої або чорної папери. Прикласти долоню дитини до паперу з звороті аркуша і простим олівцем обвести. Вирізати долоньку по контуру.

Розфарбувати долоньку малюка фарбою і прикласти до паперу.

Обводити контури не слід. Невеликий круг – кінчик носа. Червоне півколо – рот. Білий півколо – частина ока. Маленький чорний коло – зіниця. Коло з підрізаними верхньою і нижньою частиною зеленого кольору – яблуко. Темно - зелені ромби – 2 аркуша яблука. Деталь, схожа на капсулу білого кольору – ніжка гриба. Коричневий півколо – капелюшок гриба. Чотири трапеції різних розмірів – ноги. Деталі слід приклеювати в тій послідовності, в якій вони перелічені вище.

При цьому 2 долоньки розташовані пальцями вгору, одна – по діагоналі, остання – вбік. Два червоних або рожевих кола – тіло. Круги потрібно зігнути навпіл. Одну половину приклеїти до картону, другу залишити. Половину другого кола приклеїти поряд з першою так, щоб з приклеєною частини утворилося коло. Вони розташовуються як на приклеєних, так і на відступаючих частинах тіла. Покупні очі різного розміру.

Вусики і кола на їх кінцях домалювати чорним фломастером. Розфарбувати картонний аркуш зеленою фарбою. Невеликий квадрат скласти 4 рази так, щоб вийшов квадрат меншого розміру.

Обрізати 3 кута (крім кута згину). У центр одержані з квадрата пелюсток приклеїти коло контрастного кольору.

Зробити кілька квіток. Приклеїти квіти на розфарбований аркуш картону.

Розфарбувати картонний аркуш акварельною фарбою. При бажанні, можна зробити плавний перехід від одного кольору до іншого (від червоного до фіолетового, від фіолетового до синього або синього до блідо - блакитного). Дати фону підсохнути. Вирізати прямокутник і круг для вази. Приклеїти до основи спочатку прямокутник, а коло – зверху нього. Вирізати з гофрованого паперу зеленого кольору 4 тонкі короткі смужки. Ці смужки будуть стеблами. Рівномірно приклеїти стебла до кінця вази. Вирізати з кольорового серветки 6 деталей овальної або яйцеподібної форми. Ці деталі допоможуть позначити межі суцвіть бузку.

Приклеїти деталі поруч зі стеблами. Так як суцвіть більше, ніж стебел, необхідно співвіднести 4 суцвіття зі стеблами, а решта приклеїти по краях вази. Розрізати серветки на маленькі квадрати. Деякі квадрату зім’яти, решта спочатку порвати, а потім зім’яти. Змастити суцвіття клеєм, розподілити на ньому грудочки з серветок. Повторити пункти 9 - 11 для інших суцвіть. Вирізати 6 листів з гофрованого паперу.

4 приклеїти на стебла, інші – по краях. В деяких місцях об’ємних суцвіть нанести плями рожевого акварельної фарби. Процес створення займає небагато часу, тому підійде, щоб зайняти дитину на невеликий період часу.

Вирізати кілька різнокольорових кіл однакового розміру.

Приклеїти на картон кола один за одним. При бажанні, розташувати кола з підйомами, ніби повзе гусениця. Фігури, вивчені дітьми до 11 років, дозволяють створювати складні і цікаві малюнки. Складання комбінацій з геометричних фігур та вирізання дрібних деталей розвиває дрібну моторику.

Сірий півколо – тіло. 2 чорних кола різних розмірів – носа і очей. 2 однакових сірих кола – вуха. 2 відрізка чорної дроту – вуса. Відрізок товстої білої нитки – хвіст. Сірий овал з загостреними кінцями – тіло. 2 маленьких чорних кола – очі. Чорний коло більшого розміру – ніс. Шматок сиру – жовтий трикутник рівносторонній. Його необхідно скласти навпіл і склеїти. На подвійному трикутнику намалювати кола і вирізати з допомогою манікюрних ножиць. Нижню частину трикутника обрізати так, щоб трикутник виявився рівностороннім. Приклеїти сир так, щоб кут був направлений у верхню праву діагональ. Першу мишу приклеїти над сиром ближче до основи. Хвіст опустити вниз і вправо так, щоб він знаходився на сирі. Другу миша розташувати під сиром ближче до його кінця так, щоб ніс майже упирався в край сиру.

В якості фону може виступати не тільки однотонний картон, але і картон з незвичайним орнаментом (клітка сорочки або круги). Діти віком 8 - 10 років здатні комбінувати різні елементи, створюючи складні сюжети. Вирізати корпус ракети, який показаний на фото нижче.

Вирізати 3 кола контрастного кольору однакового розміру.

Вирізати 3 кола меншого розміру.

В кожне коло з пункту 2 приклеїти по одному колу з пункту 3. Приклеїти вікна на корпус ракети. Вирізати корпус ракети з фото. Вирізати два кола різного розміру.

Вставити в маленьке коло великою. Вирізати овал, розрізати його на 4 частини (2 частини – крила ракети). Приклеїти вікно і крила до корпусу ракети. Необхідно зробити кілька ракет і приклеїти до аркуша так, щоб вони летіли в різних напрямках. Решту площа заповнити невеликими колами і зірками. У мультфільмах з хвоста ракет виривається вогонь або дим, який можна зобразити овалами або спіральної деталлю. Першого вагона та інших. Спочатку перераховані фігури, необхідні для першого вагона. Частина кіл перекриває ту частину вантажівки, до якого кріпиться. 4 тонких овалу – руки і ноги. Тонкий вигнутий циліндр – хвіст. 4 кола (2 маленьких і 2 середніх) – вуха. 2 білих і 2 чорних кола – очі. Вирізати 2 овалу і приклеїти на відстані один від одного. Ці овали стануть крилами. Вирізати жовтий овал – тіло майбутнього курчати. Приклеїти тіло між крилами так, щоб воно перекривало частина крил. Зверху приклеїти коло – особа курчати. Вирізати маленький помаранчевий коло. Всередину приклеїти ще більш маленький чорний коло. Склеєні кола приклеїти на обличчя збоку, ніби курча дивиться вправо або вліво. Вирізати 3 червоних трикутника. Один трикутник приклеїти збоку від особи поряд з оком – цей трикутник буде дзьобом. інші трикутники приклеїти під тілом – це лапи птиці. Один прямокутний жовтий трикутник приклеїти з того боку, де розташований дзьоб. Цей трикутник – хвіст. Щоб скласти повноцінну картину, необхідно додати траву, що складається з овалів різних розмірів і довжини, поруч з лапами курчати. Таким чином, птах ніби бігає по полю. Тонкий трикутник – хвіст. Півколо більшого розміру – вухо. Невеликий круг – голова. Білий і чорний кола – око. Малюнки з геометричних фігур. Роздрукувати бланк, на якому зображені різні предмети. Завдання дитини – назвати фігури, які він бачить у представлених предметах. Розділити його на 2 частини. У лівій частині намалювати за пари з двох однакових фігур. Вправа полягає в тому, що дитина повинна намалювати в правій частині фігури, які можна отримати з пар фігур зліва (2 прямокутних трикутника – прямокутник). Роздрукувати бланки, на яких зображені різні предмети (поїзд, корабель, ялинка з кульками). Порахувати кількість кожної з фігур на малюнках. Роздрукувати бланки, на яких намальовані картинки і задано певну кількість якої - небудь фігури. Необхідно знайти малюнок, на якому присутній вказану кількість заданої фігури. Перераховані вище завдання допомагають дитині запам’ятати фігури і навчитися правильно рахувати. З геометричними фігурами дитина починає знайомитися з самого народження, дізнаючись все більше інформації про навколишній світ. Навчання рекомендується проводити у формі гри, складаючи з дитиною різні комбінації фігур. Відео про геометричні фігури. Геометричні фігури картинки для дітей дитячий психолог. Перший український сайт для батьків та дитячих психологів. Вивчаємо геометричні фігури. Підбірка цікавих ігор. Знайомити дітей з геометричними фігурами можна вже з найменшого віку.

Ми підібрали для вас найбільш повну добірку ігор з якими дитина не просто вивчить геометричні фігури, а і розвине просторове мислення та логіку.

В магазинах існує велика кількість комплектів з геометричними фігурами, як пластмасових так і дерев’яних. В деяких присутні лише основні форми (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), а в деяких і додаткові, складніші (ромб, трапеція, паралелограм…) краще брати комплекти ігор, де однотипних фігур за кольором і за формою декілька – це дає можливість вигадувати більшу кількість ігор. Завдання для тих, хто починає знайомитися з геометричними фігурами. із запропонованих фігур знайти зазначену (для різного віку і рівня розвитку кількість фігур різна). Знайди однакові фігури. Гра з парними геометричними фігурами. Спочатку це повинні бути по дві пари різних фігур однакового кольору.

Пропонується кілька фігур (в залежності від віку дитини), наприклад, коло і квадрат (для 2 - 2, 5 років). Потім одну фігуру замінюємо, наприклад коло замінюємо квадратом і питаємо. Щоб ще полегшити завдання, можна взагалі прибрати одну фігуру.

На першому етапі краще, якщо фігури будуть однакового кольору.

У міру дорослішання дитини пропонуємо більшу кількість фігур, а також фігури різних кольорів. Синє коло, жовтий квадрат – замінюємо синє коло на жовте коло або жовтий квадрат на трикутник. Назви відсутню фігуру.

На двох різних полях пропонуємо кілька геометричних фігур, але на одному на одну фігуру менше.

На першому етапі нехай фігури розташовуються в однаковій послідовності і їх буде мало. У міру розвитку малюка, послідовність міняємо на хаотичну, а фігур може бути більше.

Це завдання підійде для діток від 3 років. Тут вони підсумовують ті знання, які отримали раніше і готові застосовувати. В ряд в два цикла вибудовуємо фігури, пропускаючи одну останню. Просимо дитину допомогти знайти потрібну фігуру.

Коло, квадрат, трикутник, коло. На який предмет схожа. Ця вправа допоможе розвинути образне мислення. Запропонуйте малюкові пофантазувати і назвати предмети, які максимально наближені за формою до цієї фігури. Намалюйте їх і виріжте.

Квадрат – вікно або екран телевізора; коло – сонечко, круглий акваріум, м’яч, повітряна кулька; трикутник – ковпак, косинка, пірамідка. Склади предмет з фігур за зразком. Така гра допоможе розвинути увагу, логічне і творче мислення. Запропонуйте дитині кілька предметів, зроблених з геометричних фігур. Нехай вона повторить за вашим зразком. Для дітей молодшого віку вибирайте найпростіші предмети. (наприклад, будиночок може бути тільки з двох частин – квадрата і трикутника) 8. У мішечку знаходяться різні геометричні фігури. Дитина обстежує їх, обмацує і називає фігуру яку хоче показати. Ускладнити завдання можна, якщо ведучий дає завдання знайти в мішечку якусь конкретну фігуру.

При цьому дитина послідовно обстежує кілька фігур, поки не знайде потрібну.

Цей варіант завдання виконується повільніше.

Тому доцільно, щоб чарівний мішечок був у кожної дитини. Дитина повинна назвати предмет такої ж форми. Ще одна проста у використанні, але дуже ефективна, яскрава гра – “геометрична абетка”, граючись якою, можна не тільки вивчити фігури, але і кольори, а також вдосконалити увагу, пам’ять, розвивати мислення і фантазію, отримати навички конструювання. У грі деталі кріпляться за допомогою липучок, що неодмінно сподобається діткам вже з 6 місяців. В ній два поля для гри, одне з яких повністю заламіноване і пролитий сік чи вода не зашкодять грі. інше поле з фетрової тканини, на яке можна кріпити фігури, з яких не складно зробити потяг, будинок, дерево, машину і багато різних зображень. З цією грою малюки можуть познайомитись не тільки з фігурами, а й з кольорами та навчитись рахувати. ігри з блоками дьенеша знайомлять дітей з формою, кольором і розміром об’єктів, з математичними уявленнями і початковими знаннями з інформатики. Придбати блоки дьенеша варто тим батькам, які хочуть розвинути у своїх дітей логічне і аналітичне мислення (аналіз, порівняння, класифікація, узагальнення), творчі здібності, а також сприймання, пам’ять, увагу і уяву.

Геометрична мозаїка – це набір фігур різних форм та розмірів. В ній можуть бути не обов’язково фігури правильної форми, часто це різноманітні абстрактні фігурки. За допомогою геометричної мозаїки дитина навчиться добре розрізняти форми і кольори, праву і ліву сторони, складати малюнки за зразком і задумом і т. В комплект до мозаїки часто додаються схеми - шаблони, дивлячись на які дитина складає образи. Це можуть бути як абстрактні зображення (узори), так і конкретні – цифри, букви… геоборд складається з плоского поля і штирів, розташованих на полі рівновіддалено один від одного по горизонталі та вертикалі. Одягаючи гумку на два штирі, можна отримати пряму лінію, на три – трикутник, на чотири – квадрат. З ліній і фігур можна створювати різні зображення, що просто неможливо не використовувати в іграх і навчанні дітей. З усього різноманіття математичних ігор найбільш прийнятні в старшому дошкільному віці (5 - 7 років) головоломки з паличками (можна використовувати сірники без сірки). їх називають завданнями на кмітливість геометричного характеру, так як в ході рішення, як правило, йде перетворення одних фігур в інші, а не тільки зміна їх кількості. У дошкільному віці використовуються найпростіші головоломки чи завдання. Крім того, можна скласти з паличок і предметні зображення. Будинки, кораблики, нескладні споруди, предмети меблів, обговоривши при цьому на які геометричні фігури схожі дані предмети. Список з транскрипцією та перекладом. Опису зовнішності людини опису зовнішніх ознак будівель, природних місць описі іграшок і предметів в кулінарії (кругла тарілка, квадратна форма і т. ) у творчості і науки. Насправді, форми і фігури присутні практично скрізь. Вдома, на вулиці, навіть в описі ситуацій (наприклад, ходжу по колу, любовний трикутник). Лексика ця складна для вивчення і деколи буває нудна, але при правильному підході і виборі методик викладання (насичення уроків наглядностями і відео) цілком реально зацікавити дитину і допомогти йому запам ятати важливі слова. Учневі важливо бачити перед собою зображення геометричних фігур і розрізняти їх, порівнюючи, позначаючи або виділяючи. Просте завдання для молодшого класу.

У ньому необхідно назвати кожну геометричну фігуру, розфарбувати її і правильно назвати. Для виконання цього завдання слід заздалегідь підготувати кольоровий папір або вже вирізані різні геометричні фігури. Завдання передбачає створення картинок - аплікацій, але укладаючи кожну фігурку, слід називати її форму.

Просте письмове завдання, яке передбачає, що учень перерахує всі геометричні фігури, які знаходяться в одному приміщенні з ним (прямокутник – вікно, квадрат – стіл, коло – подушка). Завдання № 1 завдання № 2 форми та фігури. Важлива форма роботи на уроках англійської – практика усної розмовної мови. Для цього вам знадобиться таке завдання, як складання і розігрування діалогу.

Поясніть дитині, що з допомогою цих матеріалів потрібно зробити геометричні фігури на площині. Кожна сторона – це зубочистка, а кріпляться вони за допомогою пластиліну.

По мірі створення фігур, кожну слід правильно називати по - англійськи. Щоб гра стала більш насиченою і подарувала приємні емоції, попросіть дитину намалювати емоції до отриманих фігуркам. Ще один ігровий момент на уроці – це загадки. Щоб учні з великим азартом займалися їх розгадкою, спробуйте як - то їх за це заохотити (бали до оцінки, наклейки, бонуси). Перед тим, як починати вчити дитину англійським словами (назвам фігур), то слід перевірити, наскільки добре він знає самі геометричні фігури (попросіть його озвучити їх рідною мовою). Зробіть яскраві наочності з геометричними фігурами і кожну виділіть окремим кольором (щоб чітко і відразу їх розрізняти візуально). Добре мати крім наглядностей - роздруківок або картинок також об ємні фігури, щоб дитина могла їх помацати і розглянути з усіх боків. Якщо дитина погано запам ятовує слова, можна знайти більш співзвучне слово, щоб викликати у нього асоціації (наприклад. За весь урок ви повинні повторити назви форм і нову лексику безліч разів. Якщо повторювати дуже часто, а до того ж доповнювати жестами (ударами, топтанням або танцем), запам ятовування буде більш ефективним. Для цього після того, як вимовите слово, намалюйте геометричну фігуру в повітрі. На ресурсі childdevelop ви можете безкоштовно скачати і роздрукувати практичні завдання. Вправи спрямовані на вивчення геометричних фігур для дітей, відповідно до вікових особливостей. Величезна кількість посібників з різними формами опису предметів, з різною подачею матеріалу.

їх вивчення радимо почати з самого раннього віку - з 4 - 5 років. їх можуть використовувати як батьки, так і вчителі, педагоги, репетитори, логопеди на своїх уроках. Геометричні фігури для дітей різної вікової групи. Якщо говорити про найменших, рекомендуємо виконувати завдання з геометричними фігурами по одній одиниці, так як дітлахи в цьому віці непосидючі. В онлайн пропозиції є велика різноманітність карткових завдань. їх можна роздрукувати і займатися в зручний час. Вивчення геометричних фігур з дітьми проходить у формі гри, в zrsq немає примусу.

Для вашої зручності можна завантажити цікавий вид завдання. Для того, щоб чаду було цікавіше вивчати види фігур, на сайті childdevelop. Ua є завдання різних категорій. Вчимо геометричні фігури розфарбовуючи, малюємо по точкам, копіюємо по точкам, обводимо контури, головоломки і т. Завдання на геометричні фігури для дітей молодшого шкільного віку на сайті childdevelop. Вправи для дітей молодших класів вимагають більшої посидючості і уважності. За своєму змісту цікаві, різноманітні, вимагають логічного мислення. Школярам буде цікаво займатися і в той же час засвоювати для себе потрібний матеріал. Учні завдяки карткам тренують увагу, вивчають перші ази геометрії, математики. У своєму змісту, завдання на тему геометричні фігури більш трудомісткі, але в той же час цікаві. Вимагають від дитини засвоєння раніше отриманих знань з застосуванням на практиці. Розгадувати головоломки, кросворди, додавати дроби і рівняння, вчиться малювати симетрично. Навчальний матеріал з каталогу childdevelop має цікаві завдання, які ви можете виконувати з учнем в невимушеній формі, обстановці. Геометричні фігури об’ємні і плоскі з паперу.

Заняття для дітей дошкільнят. Вивчати і сприймати предметні форми дітям допомагають їх геометричні фігури. Як дошкільнята різного віку сприймають геометричні фігури. З півтора років діти можуть візуально розрізняти відомі їм фігури і класифікувати предмети за формами. До 2 - х років у них виявляється здатність знаходити певні форми серед інших геометричних тел. З 3 - х років дитина вже в змозі їх називати. Чотирирічні діти зіставляють об’ємні і плоскі фігури, а більш дорослі аналізують складні ілюстрації з великою кількістю таких відображень. З 5 років і пізніше дітей можна знайомити з геометричними тілами. З народження спостерігаючи за явищами і предметами, діти пізнають навколишній світ. Відбувається наочно - сенсорне навчання. З простими фігурами і їх квітами дітей знайомлять з 2 до 3 років. Навчання має відбуватися ненав’язливо, у формі розповіді чи розваги. Білий; зелений; жовтий; червоний; синій; рожевий; чорний; фіолетовий; оранжевий; коло; квадрат; трикутник; овал; прямокутник; півколо. Об’ємні геометричні фігури можна і необхідно вивчати в ігровій формі, щоб викликати у дітей інтерес. Адже розважальний момент ознайомлення з різними формами значно полегшує весь наступний освітній процес. Разом з цим діти вчаться загострювати увагу тільки на необхідному і проявляти самостійність. Спостерігає, коли дітей знайомлять з вирізаними з картону зразками форм, а потім запитують про них; порівняльний, при якому дошкільнята розглядають парні картки з фігурами і зазначають їх відмінності та схожість; закрепительный, що полягає в опитуванні дітей про пройденому матеріалі. З їх допомогою навчають дошкільнят будь - якого віку.

Заняття з форменими прикладами предметів завжди проходять у розважально - пізнавальному вигляді. Трапецію з 2 - х трикутників і квадратів; паралелограм з 2 - х однакових трикутників і такої ж кількості квадратів; ромб з 2 - х однакових трикутників; прямокутник з декількох квадратів. Ознайомлення з нарисної геометрії формує у дітей просторове мислення. Вправи з такою важкою графічної дисципліни обов’язково повинні бути максимально зрозумілими і простими. Дивлячись на наочні матеріали із зображенням на них комах, складених з різних фігур, дитина має розповісти, які з них довше або коротше; поділ намальованих форм на групи; освоєння зв’язків між фігурами і числами за допомогою підрахунку форм і вирішення простих прикладів; малювання фігур на аркушах в клітинку за запропонованими параметрами; освоєння понять більше - менше, коротше - довше шляхом застосування паперових смуг з різною довжиною для вимірювання ланцюжків з фігурами; знаходження малюнків з присутністю в них геометричних фігур; підрахунок форм на запропонованих зображеннях; малювання складових фігур з простих пар; перерахування форм, які є в пропонованих предметах; ознайомлення і запам’ятовування фігур, намальованих на плакатах; обведення за трафаретами; ігри з зображеннями різних форм; знаходження зайвих зразків серед однакових фігур; сортування форм по групах; ігри з конструктором або кубиками; малювання крейдою або на піску; викладання в пісочниці фігур з каштанів або жолудів; порівняння простих і об’ємних фігур з представленими прикладами; знаходження складових форм на плоских зображеннях; відтворення геометричних фігур за допомогою ліплення або малювання; вирізання фігур і подальше їх приклеювання до основи. Аналіз зображення зі складними формами, впізнання їх складових деталей. Після повного засвоєння всіх основних фігур з дітьми потім рекомендується їх постійно повторювати і проговорювати для кращого закріплення і запам’ятовування. Домальовування плоскої фігури за зразком. Розвиваючі завдання з дорисовыванию геометричних фігур допомагають швидше їх запам’ятати. У бланку вправи дитина повинен доповнити картинку, скориставшись олівцем і лінійкою. Дітям показують фігури і розповідають про них. Далі наводять приклади схожих предметів, що знаходяться в приміщенні. Роздруковують бланки з незакінченими фігурами. Контури зображень повинні бути пунктирними. Намалювати по крапках і завершити фігури. Пояснити, чим є кожна з них. Обговорити з дітьми результат роботи. Разом з незавершеністю фігури можна доповнити частковим розфарбовуванням. Дитині після домальовування зображення запропонувати його повністю закінчити кольором. Для розвитку уяви діти повинні обводити зображення фігур по точкам. При цьому також формується корисна здатність реалізації вправ за зразком. Окреслення діти повинні виконувати простим олівцем, щоб потім було легше виправити недоліки з допомогою ластику.

Роздати роздруковані бланки з прикладами малюнка і його точковими зображеннями. Дітям запропонувати правильно з’єднати всі крапки. Порівняти результат із зразком. Фігури з нарисної геометрії дуже привабливі для дітей. Вони завжди цікавляться про те, як розбити складні зображення на прості і перетворити їх потім назад. На паперових аркушах малюють різні фігури з пересічними кінцями. Дітям роздають кольорові олівці і зображення. Далі кожна дитина має виконати розфарбовування фігур. Геометричні зображення предметів дошкільнят вчать правильно сприймати форму навколишніх об’єктів. Науково помічено, що вже з 3 місяців діти можуть розрізняти фігури. Обсяг таких зразків допомагає дітям старше ототожнювати їх з подібними предметами. Складання геометричних фігур з пазлів. Для кращого засвоєння геометричних фігур дітям пропонують збирати спеціальні пазли. Вправи спочатку повинні бути простими, а потім їх поступово ускладнюють. З виконанням таких завдань розвивається фантазія, а діти вчаться розуміти те, як фігури лежать відносно площини. Виготовити бланки з двома рядами, в одному з яких зобразити прості фігури, а в другому – складні. Запропонувати дітям знайти в нижніх зображеннях ті, які містять у собі верхні. Кожній дитині пояснити отриманий результат. З картону вирізають надруковані або намальовані на ньому прості фігури. Дітям необхідно із запропонованих заготовок скласти більш складні форми. Для запам’ятовування цифр можна прораховувати кожен вид фігур. Геометричні аплікації. Покрокові інструкції для дошкільнят. До досягнення дитиною 5 років вирізання з паперу роблять дорослі, а приклеювання фігур вже можна довірити дітям. До п’ятирічного віку дітей нерівно вирізані ними деталі доведеться виправляти батькам або вихователям. За дитиною, якій виповнилося 5 років, вже можна тільки спостерігати. Об’ємні геометричні фігури, як і прості, підходять для аплікацій, якщо вони паперові. їх легко формувати в групи, створюючи ще більш складні тіла, а потім приклеювати до картону.

Після цього такі вироби стають наочним посібником для подальшого навчання. Потім дошкільнята повинні вирізати деталі гаража і приклеїти їх до картону.

Далі вони можуть таким же чином спорудити машину, яку необхідно помістити в готовий гараж після цього. Підготовлені дорослим шаблони дошкільник потім сам збере у формі кішки і наклеїть їх на основу.

У результаті повинна вийти паперова композиція на тему тварина з приклеєними геометричними фігурами в якості деталей аплікації. Маленькі діти, граючи з фігурними шаблонами, розвивають свої творчі здібності та дрібну моторику.

Перевіряють поверхні на безпеку; видаляють всі відволікаючі від роботи предмети; застеляють стіл газетами або клейонкою; усувають все, що може принести дискомфорт в процесі праці; забезпечують робоче місце додатковими інструментами. Бути акуратними і усидчивыми; розпізнавати геометричні форми; творчо мислити; взаємодіяти з колективом; азам конструкторського справи; копіткій роботі. Знайомство з об’ємними і плоскими геометричними фігурами з паперу в іграх. Об’ємні геометричні фігури дуже зручно запам’ятовувати за методикою аналогією з навколишніми предметами. З їх допомогою студенти вивчають навколишній світ. ігри з просторовими геометричними тілами формують у дітей майбутні математичні уявлення. Зіставленню різних форм з геометричними шаблонами; знаходження об’ємних фігур з плоским зразкам; відтворення геометричних тіл; аналізу складних форм і відтворення їх з простих. Суть навчальної гри чарівний мішок полягає в тому, що дітям пропонують знайти в маленькій сумочці спочатку певні фігури по об’ємному або плоскому зразку, а потім предмети, на зразок їх. Для універсальної гри геометричне лото знадобляться самостійно зроблені картки в 2 - х примірниках. На них малюють фігури. Один з примірників розрізають на окремі картки, а другий залишають цілим. Спочатку необхідно, щоб всі фігури були однаковими за розміром та кольором. Після їх засвоєння дітьми форми роблять різними. Дошкільнятам після 3 - х років пропонують великі картки з предметами різних форм. Після оголошення ведучим геометричної фігури діти знаходять картку з відповідним їй предметом. Ще дітей можна попросити розділити геометричні фігури різних видів між ляльками, зразок печива. Для гри відразу беруть 2 види форм, а пізніше 3. Так, однією ляльці, наприклад, дитині необхідно буде дати квадратне печиво, а другий – кругле.

Розвиваючі мультфільми. Активні ігри; вгадування форм на дотик; шнурівки; мозаїки; рахункові палички; трафарети; ліплення та малювання; рамки з вкладишами і сортери. Поступово привчаються до математики; оволодівають головними засадами діяльності; проявляють самостійність та ініціативу; знаходять здатність вибору занять; навчаються вести переговори з урахуванням почуттів та інтересів співрозмовника; починають краще співпереживати навколишнім. Вправи з фігурами, які знайомлять дітей дошкільного віку з їх властивостями, чудово розширюють кругозір. Перетворення простих форм до більш складні і об’ємні формують просторове уявлення та геометричне мислення. Крім цього, діти на таких заняттях навчаються бути наполегливими та цілеспрямованими.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

біологія довідник тести соболь 2018